לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

OMG Its Me <3



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

התחלה מחדש ..


היי . (:

אז אממ . הבלוג לא הולך לשום מקום , חחחחח לא נראה לי שמישהו אי פעם נכנס לכאן.

אני אתחיל את הבלוג, מחדש. (: "

אני אציג את עצמי וזה וזה .

אז אממ ,

קוראים לי לי-אור , ב18.4 בת 14 .[:

מבאר שבע, ואני אוהבת במה ושירה וכל הדברים שקשורים לזה, אני אובססיבית לזה.

אממ , אני אלרגית לבוטנים חחח . (:

אני קרצייה, מציקה, מצחיקה, צינית , חופרת כשצריך , לא סותמת לשנייה ,אומרת הכל בפרצוף

בקיצור חח שווה לכם להתידד איתי .XD

בכ"מ , אממ אני אתחיל להיות יותר בבלוג, ולרשום פה וזה.(:

זהו . :)

לשום מה, תגיבו ^^"

מבטיחה שאני אהיה נחמדה וזה <: "

בה - ביי D:

נכתב על ידי , 11/10/2008 23:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 355562321 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiloGirlxD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LiloGirlxD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)