לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אעה%$# יש לי דף באינטרנט




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

3 מתוך 4






עכשיו חזרתי הביתה אחרי שהייתי עם אבא בטיפול לאוטו

ואחרי שהלכתי ללוות את שני ליום הראשון בצבא

בחיים לא היה לי קשה מפרידות.. אני אוהב את ההורים שלי מאוד והם נסעו הרבה לחו"ל

ובחיים לא הרגשתי ככה.

פשוט הייתי בשוק כשחזרתי לבדי עם המשפחה שלה.

הכל עכשיו נראה ריק וסתמי ולא חשבתי שכך אני ארגיש.

גיליתי שנקשרים חזק לבנאדם שנמצאים איתו כל כך הרבה שעות ואפילו מתמכרים אליו ולדברים שהוא עושה.

 

האמת היא שהיו לי תוכניות מה לעשות עד הגיוס כששני לא תהיה כאן בשביל להעביר את הזמן

לרכב על הרולר בלילה עם גל (שלא ראיתי הרבה זמן), לרוץ ולחזור לכושר, לנסוע לת"א, לחרוש על הגיטרה, ללכת למגדל העמק לנגן עם דניאל והמתופף שלו וטל.

ועכשיו ברגע האחרון אני לא יודע אם זה יתאפשר לי כי גיליתי משהו וגם לא בא לי לעשות את כל זה כי אין לי חשק עכשיו. אני גם לא יודע אם אני אתגייס במועד שיש לי או שזה ידחה בגלל הבעיה שיש לי.

 

אני כנראה צריך לעבור ניתוח בקרוב.. משהו שאסור לדחות

משהו שמפחיד אותי. לא רק בגלל עצם המחשבה על הניתוח והבעיה

וכל הקטע שאני מפחד מזה(עכשיו גילית שאני גם צריך להתאשפז).

ההשלכות של זה על מה שתכננתי לעשות בזמן הזה שבטוח ישתנו בגלל זה והסיכוי שידחה

לי הגיוס ואני לא אתגייס עם החברים ועצם זה שזה בעיה לחיים שלי.

 

עכשיו הכל יכול להיות..

עצוב לי עכשיו אבל אני מניח שהכל מסתדר בסופו של דבר

קצת דמעות לא מזיקות לאף אחד.

 

כבר מתגעגע ומחכה לשובך..

אני אוהב אותך שני שלי

 

 

 

והנה החיוך :)

כי בסוף הכל יסתדר

 

 

הנה תמונה מתוך האוהל שלנו מלפני שבוע.(כך עבר זמן תחת השמש - ודי מהר- חח אבל מה זה זמן?)




 

 

 

ד"א את הסוכריה הרביעית שמרתי לך.

 

 

 


נכתב על ידי , 29/4/2008 11:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שאת מרגישה זה מה שאני מרגיש?


הנה משהו שחשבתי עליו.
נגיד שיש שני אנשים שעומדים מול חפץ מסויים בצבע .X

1 אומר שזה צבא כחול ו2 אומר שזה צבע אדום
וזה יכול לקרות בגלל שמספר 1 מגדיר את הצבע x ככחול ו2 כצבע אדום.
וחשבתי הרבה אם אפשר להוכיח את זה.. והגעתי למסקנה שלא.


יכול להיות שהצבע הכחול של השמיים שאני רואה עכשיו בעצם נראה בצבע אחר לגמרי לאדם אחר.
ואי אפשר לדעת את זה.
אם לוקחים את זה רחוק יותר אפשר להסיק שכל אחד מהחושים שלנו.. אי אפשר להשוות אותו לתחושה של אחר
כי הוא בנאדם אחר שעבר חוויות אחרות, קיבל חינוך שונה, יש לו גנים שונים, יש לו הגדרות שונות לאותם דברים.

סתם מחשבה שהטריפה אותי לפני כמה זמן..
איך יכולים לדעת אם מה שאני רואה זה מה שאדם אחר רואה?
נכתב על ידי , 6/4/2008 12:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמיתוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמיתוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)