לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 251898044 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פרק 2


בפרק הקודם:

הוא התיישב ליידי.

"סוףסוף מישהו נורמאלי נתקעתי עם המכוערים האלה כל הדרך" .

"יש לך חודש להיות איתם, תתמודד" חייכתי.

"אז איך אמרת שקוראים לך?"

"לא אמרתי..אלכס"

לא יכלתי להסתכל לו בעיניים.

____________________

 

ישבנו. חיכינו שכולם יבואו לידור שם אזניות ושתק. השאר דיברו.

ראיתי עוד שלוש בנות מתקרבות אלינו.. הם לא הסתכלו לכיוון שלנו.

ישר הלכו להתחיל עם מיכאל.. שיר רזה נמוכה שיער בלונדיני חלק לבושה בוורוד.

סתיו גבוהה ושמנה שיער חום חלק קצוות בבלונד עם טוניקה וסקיני.

ועמית שיער מתולתל שטני טוניקה וטייטץ.

אלה בדיוק הסוג שאני לא סובלת.

 

באו אחריהן עוד שני בנים. עידן גבוהה ורזה. ויוני שיער חום נמשים ועיניים חומות בהירות.

לפי השיחה שלהם עם המדריכה הבנתי שהם קטנים בשנה. הם באו לכיוון שלנו..

מיכאל: "אבויה! מקורה? איך בגן?" סתיו ושיר צחקו. יוני פתח את פיו כדי להחזיר לו עידן משך אותו אחורה.

" בו נלך לשבת שם" איך לא רציתי שיהיה ככה גם שם. חשבתי.

 

הילה קראה לנו: "תביאו את המזוודות, תכינו דרכונים אנחנו יוצאים." התור עבר די מהר.

"טיסה 7659 אלעל תצא בעוד רבע שעה"
עלינו למטוס. התיישבתי בכיסא שלי.

מיכאל: "בו לידור אתה ליידי" לידור התיישב ליידי.

לידור: "עזוב אחי.. שמרו לי." והסתכל עליי.

אני: "עכשיו לא יהיה לי משעמם" הוא חייך.

______________________________

 

אני יודעת שהפרקים האלה קצת משעממים><"

מבטיחה פרק הבא מעניין. תגיבו

נכתב על ידי , 7/4/2008 15:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקיץ. פרק 1


קמתי, היה הרבה רעש בבית, אבל לא היה אכפת! אחח איך התרגשתי! היום אני טסה לסאמר קאמפ.

אני אלכס, בת 14 ממודיעין.  שיער ארוך חום מתולתל פוני ועיניים חומות.

הסאמר קאמפ, זה חודש במחנה בארה"ב ליד ניו יורק ואני מחכה לזה כבר שנה וחצי!

יצאתי מהחדר וכולם התנפלו עלי "הפתעה!" אמא אבא ומאי ענבל ורן [חברים הכי טובים שלי] קפצו עלי וחיבקו אותי.

אני חייכתי וחיבקתי את כולם. אחרי שעה שישבנו וראינו את אמא שלי בוכה הם הלכו.

סגרתי את עצמי בחדר, שכבתי על המיטה שמתי מוזיקה ונרדמתי.

אמא נכנסה לחדר שלי בוכה "עוד חצי שעה, תהיי מוכנה"

שמתי תג'ינס בויפרנד החדש שקנו לי גופייה שחורה הוואנס האפורות והחגורת ניטים.

נסיעה של רבע שעה – שמעתי מוזיקה וחייכתי.. אני הולכת לפגוש את הישראלים שבאים איתי.

 

הגענו ,אבא העמיס לי את המזוודות על העגלה אמא ואבא חיבקו אותי ונכנסתי לשדה תעופה.

בטלפון אמרו שיחכו לנו ליד המודיעין. מצאתי. עמדה שם מישהי עם שלט 'סאמר קאמפ' ועוד שתי בנות

אחת שמנמנה עם משקפיים והשניה גבוהה רזה עם שיער שחור חלק. הלכתי אליהם "היי" אמרתי.

"מה השם?" אמרה האישה עם השלט "אלכס חן" "את יכולה להצטרף לשתי הבנות פה"

הסתכלתי עליהן הגבוהה סימנה לי לבוא. התקדמתי "אני צליל" אמרה וחייכה היא הייתה ממש יפה.

"אלכס" אמרתי. השניה הייתה עסוקה בלקרוא. אני וצליל דיברנו.. מסתבר שגם היא ממודיעין. היא חמודה ומצחיקה.

 

ראיתי שלושה בנים מדברים עם המדריכה שדרך אגב קוראים הילה. הם התקדמו לכיוון שלנו.

אחד מהם עמד ליד צליל "אם היו אומרים לי שבאות כאלה בנות יפות הייתי בא עם חולצה אחרת"

היא הסתכלה עליו וצחקה " חחח היי. אני צליל" "אני מיכאל ואלה ניב ולידור" מיכאל ערס.. ערס חתיך.

בגובה של צליל בערך עיניים כחולות שיער חום בהיר עם גוונים. ניב נמוך, בולנדיני, עיניים אפורות  ויותר מידי רזה.

לידור לא גבוהה לא נמוך תספורת אימו שחורה עיניים שחורות, מפחידות. הוא התיישב ליידי

"סוףסוף מישהו נורמאלי נתקעתי עם המכוערים האלה כל הדרך" חייכתי.

" יש לך חודש להיות איתם.. תתמודד." "אז איך אמרת שקוראים לך?" "לא אמרתי.. אלכס"

לא יכלתי להסתכל לו בעיניים.

 

___________________________________

 

תגיבו:] איך הפרק הראשון?

נכתב על ידי , 6/4/2008 20:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,514
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheGirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheGirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)