לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008


אני לא מבינה פשוט. ואני לא רוצה להתחיל לדבר איתך על זה כי אני יודעת שלא תבין ושלא תבין מה הקטע ואיפה לא עשית בסדר ומה פה ומה שם וסתם נריב ואני לא רוצה לריב. אז אם תקרא אז תקרא אם לא שיהיה לפחות הוצאתי את זה במילים.

בהתחלה.. אני אומרת לך בוא ניפגש אני בדיוק אהיה בסביבה אפשהו אני אוכל לפגוש אותך. אתה מתקשר אומר לא.. בסדר שיהיה. אתה עייף אחרי נסיעה ובלה בלה. אחכ אתה מתקשר אליי להיפגש.. ואיפה אתה? עם חברים שלך. זה לא היה נחמד במיוחד. לא יודעת כמה זמן ישבת איתם ואיך ניפגשת איתם.. אבל נראלי הסדר עדיפויות שלך מוזר.

נפגשת איתי. אמרת אתה לא תלך לישון כי לא בא לך. בסדר. לא תלך לישון. ידעת שאני רוצה להיפגש בערב.. ובכלל מה אתה לא רצית להיפגש בערב? לראות אותי. למה לי כל כך אכפת לראות אותך?
בסדר.. התקשרתי אלייך בארבע בדיוק נרדמת. אחר כך התקשרתי אליך בשבע לא ענית הבנתי אתה ישן התקשרתי בשמונה ענית אמרת אתה תתקשר אליי בחזרה. לא התקשרת כי כנראה נרדמת. התקשרתי בעשר בערך.. ואמרת שאין לך כוח אתה רוצה לישון. מה אין לך כוח? לראות אותי? מחר אני כל היום לא בבית אני בתחרות אתה יכול לישון כל היום. בערב הזה לא יכולת לקום לראות אותי? לא רצית? אני לא מבינה. ומחר.. אתה תהיה כולך מלא אנרגיות וזה.. אחרי כל השעות שינה שתשלים. ואני אהיה סתם עייפה ועצבנית. נו ומה יצא מזה? יופי במת.

לא נותן הרגשה טובה בכלל.

ואם תקרא את זה ותתחיל לחשוב למה לא אמרתי לך כלום וכאלה.. תודה בזה שגם עכשיו אתה לא מבין מה אני רוצה ממך. ואני בטוחה שתתחיל להגן על עצמך ותגיד לי מה הקטע שלך סך הכל רציתי לישון. בשבילך זה כנראה יהיה ככה. בשבילי זה לא. ואני לא יודעת.. דיברתי על זה עם כמה בנות וכולן אמרו לי שאני צודקת ויש לי זכות כלשהי להיעלב. או לכעוס או לא יודעת מה. אז יש אנשים שמבינים את זה. אז ככה שאני לא סתם מדברת שטויות.
אני פשוט לא רוצה להתחיל לדבר על זה איתך כי אני יודעת שנריב. ואני לא רוצה לריב.

שיהיה. ממילא לא יהיה לי מצברוח מחר בגרוש.

נכתב על ידי פשוט לא להפסיק. , 28/3/2008 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  פשוט לא להפסיק.

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט לא להפסיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט לא להפסיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)