לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

שירים הם לפעמים


קצת קשה לי למצוא מילות שירים שמדברות אליי כי מטבעי אני מתחברת לשירים מצד המנגינה שלהם.
אבל כמו שאומר החב"דניק שמטריף אותי בכל שבת אחה"צ בצעקות רמות מתחת לחלון ביתי "יגעת ומצאת תאמין".
ובכן , הנה הרשימה שלי.

 

א. חוכמת חיים

1. אולי הכל חלום/ שאיש זקן חולם אותנו.

2. אם אלה החיים לאן כולם רצים?

3. רק כשהעץ מוטל על הקרקע/  מתברר כמה גבוה הוא היה.

4. אמר אבי החולם: אהבה לא נגמרת ביום, רק הברקים נגמרים.

 

ב. תפילה

1. למד את שפתותי ברכה ושיר הלל/ בהתחדש זמנך עם בוקר ועם ליל
    לבל יהיה יומי היום כתמול שלשום/ לבל יהיה עלי יומי הרגל.

2. את הגשם תן רק בעיתו ובאביב פזר לנו פרחים/
    ותן שיחזור שוב לביתו יותר מזה אנחנו לא צריכים.

3. הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב.

 

ג. הומור

1. דווקא יש לו חוש הומור בסדר/ הוא יודע איך לשרוך את השרוכים שלו לבד
    אקורד מינור בשביל העצב/ להדגיש שאין לו אף אחד (אין לי אף אחד)

2. הוא רכב לפלשתינה/ על חמור תלת מימדי/ הוא הגיע לראש פינה/ במסווה של גזר גמדי

3. כל התנ"ך פחד ממנו כמו מפיל/  גיבורים ברחו הביתה/
     לוחמים למדו חליל/ הם קראו לו בשקט מרחוק
.

נכתב על ידי אנג'י , 31/10/2008 11:24   בקטגוריות הנושא החם, 2008  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תתווממרר ב-1/11/2008 21:41




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)