לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

לא אוהבת


ושוב אני כותבת פוסט בהשראת בלוגר אחר. האמת היא שכשאני מחפשת עשרה דברים שאני לא אוהבת האתגר האמיתי הוא לצמצם את הרשימה לעשרה פריטים. בהיותי אדם נרגן, ציני ורואה שחורות אני יכולה בנקל לנפק רשימה של חמישים דברים כאלה (ומיד תגלו שרימיתי בספירה).
למצוא עשרה דברים שאני כן אוהבת יכול להיות אתגר לפוסט בשבוע הבא.

1. מזג אוויר. עוד מעט חורף. כיף לראות את הגשם יורד בעוז כשנמצאים בבית, אבל אני ממש לא אוהבת ללכת ברחוב ושהמטרייה מתהפכת לי מהרוח ושהמכוניות שנוסעות מהר מדי עושות ספלאש ומעבירות את מי השלולית אל בגדי היבשים ואל פרצופי.

2. טרדות צרכניות. לא אוהבת לענות לטלפון ולגלות שם תקליט פרסומת. לא אוהבת לפתוח את הדלת ולגלות עלון פרסומי דבוק אליה.
לא אוהבת לקבל ספאם.

3. עולם החי. לא אוהבת יונים. לא יכולה לסבול את ההמיה שלהם, בעיקר כשהן מעירות אותי בשש בבוקר. לא אוהבת את החריונים שלהן
על החלון שלי. לא יכולה לסבול ג'וקים. ג'וק בבית פירושו שהגיע הזמן לעבור דירה.

4. טלוויזיה. לא אוהבת שהווליום עולה בזמן הפרסומות. לא אוהבת שמבטיחים 5 פרסומות ובפועל יש 5 דקות של פרסומות.
בעצם, אני פשוט לא אוהבת פרסומות (חסר מעש, אני יודעת שזה המחיר שאני משלמת אם ברצוני לצפות בערוץ מסחרי).

5. עבודות בית. לא אוהבת לגהץ. לא אוהבת לרחוץ כלים, בעיקר אם זה סיר ששכחתי על האש והכול בו נשרף, והכי שונאת: לעשות ספונג'ה.

6. אנשים. לא אוהבת שקרנים, חנפנים, כאלה שלא מקיימים הבטחות ולהתווכח עם טיפשים. אני לא מסוגלת להתווכח עם אנשים לא הגיוניים
שפשוט לא רואים את חוסר ההיגיון בטיעונים שלהם.

7. בגדים. לא אוהבת את האופנה של המכנסיים הנמוכים שחושפים חריץ ישבן, חוטיני וצמיגי שומן. ראיתי בחורות לא שמנות בכלל שרק בגלל
גזרת המכנסיים שמוציאה לאור את הצמיגים נראו שמנות בהרבה. מכנסיים אחרים היו מחמיאים להן בהרבה.

8. אוכל. לא אוהבת גבינות מסריחות (בשלות), פירות ים ובננות רכות מדי.

9. איכות הסביבה. לא אוהבת שמעשנים לידי. לא אוהבת שמכבים סיגריה בעציץ או שמשליכים אותה בוערת לרצפה ולא מכבים. לא אוהבת רעש. כשמכוניות צופרות צפירה ארוכה ועצבנית אני יוצאת מדעתי. לא אוהבת לראות שזורקים עטיפה של משהו על המדרכה. אם לא הייתי חוששת
שידקרו אותי הייתי מעירה משהו.

10. מוזרויות פרטיות. לא אוהבת לשתות מאותה כוס או לאכול באותו מזלג או אותה כפית. "לא אוהבת" זה מושג קצת מטעה כי משתמע
שאני לא אוהבת לעשות את זה אבל בלית ברירה מוותרת. בתכל'ס, אם מישהו יאכל במזלג שלי אני פשוט אקום ואקח מזלג חדש.
 

נכתב על ידי אנג'י , 7/11/2008 16:55   בקטגוריות הנושא החם, מיזנתרופיה אהובתי, 2008  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תתווממרר ב-14/11/2008 11:59




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)