לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

מי צריך דף בית?


כשהייתי חדשה בעסקי הגלישה וראיתי את המשפט "הפוך את... לדף הבית" בכלל לא הבנתי מה זה דף בית ומה יקרה אם אלחץ, אז לא לחצתי.
אחרי הכול,  מי ערב לי שאוכל להחזיר את המצב לקדמותו אם לא ימצא חן בעיניי? אחר כך הבנתי שדף בית זה אתר שיעלה לי אוטומטית כשאפתח את הדפדפן ובכל זאת לא הבנתי למה זה טוב.

אני אדם די קצר רוח וחסר סבלנות. כשם שאני שונאת לחכות בתור ולהתייבש על הקו בהמתנה לנציגי שירות אני שונאת לחכות שאתר כלשהו יעלה.
לכן הבחירה המתבקשת בשבילי הייתה
about: blank.

מדי פעם קרה שכל מיני אתרים היו משתלטים לי במרמה על המחשב ונדחפים למעמד דף הפתיחה המיוחס. אני בתגובה החזרתי מיד את הלובן לעיניים. במשך השנים התרגלתי לראות מולי דף לבן והצעקנות הצבעונית של רוב האתרים מפריעה לי.

כיום יש לי מחשב מקרטע בן שלוש וחצי שכל פעולה בו דורשת הרבה זמן וסבלנות, כך שהדבר האחרון שאני צריכה זה לחכות עד שאתר כלשהו
יואיל בטובו לעלות בזמן שאני מנסה לעשות משהו אחר. חוץ מזה, בדפדפן (פיירפוקס, כמובן) יש לשונית שבה נראים מיד כל האתרים שביקרתי
בהם לאחרונה. לוקח בדיוק שלוש שניות להגיע לאתר הרצוי. אז מי צריך בכלל דף בית?

נאמנה להשקפתי זו, גם במחשב שלי בעבודה התקנתי דף לבן, ואני היחידה למיטב ידיעתי שאין לה דף בית (דף הבית הפופולרי במשרד שלנו
הוא גוגל, ונדמה לי שלאף אחד אין את האתר של החברה). יום אחד סיפרה לי חברה בעבודה שהיא עבדה על המחשב שלי, הפעילה את הדפדפן וחיכתה שגוגל יעלה. היא ישבה כמה דקות מול דף לבן וחיכתה בסבלנות שהדף ייטען עד שהבינה שזה לא הולך לקרות...

לסיכום: about: blank הוא דף הבית המושלם לחסרי הסבלנות, בעלי מחשבים איטיים וחובבי הצבע הלבן.

נכתב על ידי אנג'י , 18/11/2008 22:16   בקטגוריות הנושא החם, אינטרנט, 2008  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-30/4/2010 15:51




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)