לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

פוסט אחרון ל-2008


הנה הוא הגיע, היום האחרון לשנת 2008. דווקא סמפטתי את 2008. הייתה שנה נחמדה כזאת.היו בה גם אולימפיאדה וגם בחירות בארה"ב
וגם בחירות עירוניות. לקראת הסוף, כש-2009 החלה לנשוף בעורפה, היא התחילה לפשל ותקעה לנו מפקד אוכלוסין, משבר כלכלי קשה,
פיגוע נוראי בהודו, קסאמים באזורים שלא חשבתי שיגיעו לחדשות, מבצע עם שם מטופש ודילמה שסופי הייתה מעריכה: ביבי, ציפי או אהוד.
לכבוד היום האחרון בשנה רציתי מאוד לכתוב פוסט מסכם. משהו חגיגי שיאה למעמד. כמה שורות שיסכמו את פועלי בשנה החולפת או יהוו אמירה מסכמת, אלגנטית ומתוחכמת שנועלת את 2008, אבל לא עלו לי לראש רעיונות קונקרטיים.
חשבתי לסכם את השנה שהייתה בטלוויזיה, אבל לא היה לי כוח להתעמק בזה. שקלתי לסכם את פועלי בבלוג בשנה החולפת, אבל זה נושא
שיותר יתאים כשהבלוג שלי יהיה בן שנה. עברה במוחי מחשבה לעשות כמו דאלי ולתת לקוראים לשאול אותי שאלות, אבל אני מניחה שאת הדברים שיעניינו את הקוראים פה לא ארצה לחשוף, ככה שגם זה ירד.
אז אין לי סיכום לשנת 2008, אבל ברוח סוף השנה הפוסט האחרון שלי לשנה זו יעסוק בסוף ובפרידה ובסיום תקופה.
כתבתי בעבר על כך שאחותי והחבר שלה עברו לגור איתי בדירה של ההורים (שחיים בחו"ל). הרבה חששות ליוו את המעבר ובסופו של דבר,
כמו תמיד בחיים, זה לא היה מצב של שחור-לבן אלא כתם אמורפי של אפרפרות. לפעמים היה כיף ונהניתי מהחברה שלהם ובפעמים אחרות
הרגשתי שלוחץ לי וחסרים לי פרטיות ושקט.
בכל אופן, לפני שבועיים וחצי, ארבעה וחצי חודשים אחרי המעבר, ירון עשה דבר מפתיע שלא מסתדר לי בכלל עם איך שהכרתי אותו:
הוא נפרד מאחותי ועזב את הבית. ברור שלאחותי קשה עשרות מונים יותר, אבל גיליתי שגם לי הוא חסר לפעמים. מצד אחד אני מרגישה הקלה
מכך שחזרה אליי הפרטיות ומצד שני, לפעמים הוא חסר לי בנוף. בכל זאת הכרתי אותו יותר משלוש שנים.
אז הלילה לא יהיו חגיגות ולא נשיקות בחצות, אבל מחר תתחיל שנה חדשה ומותר לקוות שהיא תאיר לנו פנים ושיקרו לנו במהלכה דברים טובים.
אחרי הכול, תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר. 

נכתב על ידי אנג'י , 31/12/2008 15:48   בקטגוריות חגים ומועדים, משפחה, 2008  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-3/1/2009 17:07




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)