לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

הרהורים לשעת בוקר


גם אני נצמדתי אתמול לטלוויזיה כדי לראות את ברק אובמה מושבע ונהיה הנשיא ה-44 של ארה"ב.  
אובמה הוא אמנם לא הנשיא שלי  ולא היה לי שום חלק בבחירתו, ובכל זאת היה מרגש לראות אותו נשבע, נואם ומתקבל בתשואות.
כברת דרך עשתה האוכלוסייה השחורה מהימים שבהם הגבילו את כניסתם לחנויות ואוטובוסים ועד היום ההיסטורי הזה. 
בזמן ששודר נאום ההכתרה שלו טרדו את מנוחתי שני דברים שוליים שלא הולמים כלל את גודל המעמד:
הראשון, בזמן הנאום של אובמה שמתי לב שבערוץ 2 יונית לוי תרגמה את הנאום סימולטנית, מה שהיה נורא מעצבן והפריע לי לשמוע אותו.
אני מבינה את הנאמר גם בלי העזרה של יונית ולכן חיפשתי תחנה אחרת. להפתעתי גיליתי שבערוץ 10 משדרים את אותו נאום עם כתוביות.
מאז ועד עכשיו העניין לא נותן לי מנוח. איך הצליח ערוץ 10 להשיג את הנאום? למה ערוץ 2 לא השיגו אותו? איך אפשר לתזמן את הכתוביות
של הנאום כשהוא נערך בשידור חי? כלומר, נניח שהם השיגו את הטקסט ותרגמו אותו. איך מצמידים בשידור חי טקסט כתוב למילים שנאמרות?
איך הם יודעים באיזה קצב אובמה מדבר כדי להתאים ולסנכרן בין השניים?
השני, מישל אובמה מזכירה לי במראה החיצוני את פני ג'ונסון בתפקידה כשרי פאלמר, אשתו התככנית של הנשיא דיוויד פאלמר מהסדרה "24",
ומשום כך התחלתי מיד לחשוד בגברת אובמה,  לפקפק במניעיה ולייחס לה כוונות נסתרות.
פני גונסוןמישל אובמה
פני ג'ונסון                            מישל אובמה
פנימישל


 הבוקר התעוררתי ליום מקסים. שמיים כחולים צלולים, שמש זורחת, מזג אוויר נעים. ואז זה הכה בי. כבר סוף ינואר ולא הייתה לנו אפילו מערכת חורף אחת. בכל שנה לקראת סוף דצמבר או תחילת ינואר יש איזו חזית קרה או שקע מטורקיה שמצניח את הטמפרטורות ומוריד גשמים שוצפים בכל הארץ ושלגים בחרמון. השנה, למיטב זיכרוני, לא ירד שלג וחוץ מגשמים מקומיים זכינו בחורף צחיח.
הסתכלתי בתחזית ב-
YNET וראיתי שהיום תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וביום שישי יהיה אביך. אביך? אובך יש באביב, באפריל, לא בינואר.
האם זה אומר שהחורף כבר נגמר? אחת מההשפעות של ההתחממות הגלובלית באזור שלנו היא שהקיץ מתארך והחורף מתקצר. 
פעם האביב היה מתחיל באפריל, כיום הוא מתחיל בפברואר, וזה רע ומדאיג מאוד. הכינרת נמצאת 5.58 מטרים מתחת לקו האדום העליון ואני לא רואה איך המים יספיקו לתשעה-עשרה חודשים. חודשיים של חורף שחון לא מספיקים למלא את מאגרי המים למשך עשרה חודשים חמים למדינה שלמה. אבל אני לא שומעת שמישהו מדבר על זה. אני לא רואה שמחפשים פתרונות. כולם היו עסוקים במשך שלושה שבועות במבצע בעזה ועכשיו יהיו עסוקים עוד שלושה שבועות בבחירות ואז בהרכבת ממשלה ואז בשחיתות חדשה או בפרשייה כלשהי או בעוד הקזת דם הדדית עם הפלסטינים.
עם כל הכבוד לתשדירים היפים והמושקעים לחיסכון במים, צריך לנקוט צעד שיספק מים בפועל, כי החיסכון לבדו חסר תועלת ואינו ממלא את המאגרים המדולדלים וכמו שזה נראה, האקלים כבר השתנה והבצורות רק יחמירו.

נכתב על ידי אנג'י , 21/1/2009 09:30   בקטגוריות בלוגוספרה 2009, טלוויזיה, תמונות, אקטואליה, פסימי, 2009  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-26/1/2009 21:13




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)