לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

קצרצרים


האירווזיון. מירה ואחינועם שרו בהרמוניה נפלאה וגם השיר עצמו היה נהדר. אהבתי אותו כבר בשמיעה הראשונה.
רק נדמה לי או שבסיום השיר ישראל קיבלה תגובות צוננות מהקהל?

טוויטר. אסתכן בקריאות "זקנה, סעי בקלנועית שלך הביתה!" אבל מישהו מוכן להסביר לי מה מגניב ביישומים כמו טוויטר
שבהם אנשים מעדכנים כל רבע שעה מה הם עושים? ישרא העלו גרסה ציונית לשירות התכלכל ואני לא מצליחה להבין למה שארצה דבר כזה.

משחק. חפשו בפייסבוק את המשחק Chain Rnx. אתם תודו לי. או תשנאו אותי.

הייקו. חובבי מד"ב שימו לב! חובבי שירה הטו אוזן!  יש תחרות נושאת פרסים של כתיבת שירי הייקו בעלי גוון מד"בי.
היא ביקשה להפיץ את הבשורה וכאן תמצאו את כל הפרטים. את השירים אפשר להגיש עד 23.5.

הישרדות. תחרות ההייקו הפעילה את גלגלי מוחי המסואבים ונתנה לי רעיון. רוצים כרטיס זוגי לגמר הישרדות בקיסריה ב-23.5?
כל שעליכם לעשות הוא לכתוב חמשיר שכולל בתוכו התייחסות למשתתפי הישרדות ו/או לאירועים מכוננים שקרו במהלך העונה השנייה.
את החמשירים ישפטו מיטב שופטי ארצנו (כלומר אני) והזוכה המאושר יזכה בכרטיס לגמר באדיבות ערוץ 10 ובכרטיס נוסף באדיבותי,
שכן נבצר ממני לפקוד את האירוע.
הוראות לכתיבת חמשירים ודוגמאות תוכלו למצוא כאן. את החמשירים אתם יכולים לפרסם בתגובות או לשלוח לי למייל אם לא בא לכם
שיגנבו מכם רעיונות. המועד האחרון למשלוח הוא יום רביעי 20.5, כך שאין לכם הרבה זמן. אז צאו לדרך!
התחרות פתוחה לכל תושבי הגלקסיה.

נכתב על ידי אנג'י , 17/5/2009 19:08   בקטגוריות 2009  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The BIG little ב-22/5/2009 20:26




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)