לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

השבוע בטלוויזיה


מתחתי קצת את הגבול של מה שנקרא שבוע והחלתי אותו גם על מה שקרה בשבוע שעבר ומה שיקרה בשבוע הבא. אל תהיו קטנוניים. תזרמו איתי.

24 סגרה עונה לא רעה, אם כי מופרכת כמיטב המסורת, בפרק שהיה יותר מלודרמה מאשר אקשן. *מיני ספוילר* בסוף הפרק מצבו של ג'ק
לא לגמרי ברור כביכול, אבל בהתחשב בכך שיש עונה נוספת, אין לי ספק שג'ק בעל תשע הנשמות ימשיך במעלליו עוד עונה אחת לפחות.

אבודים סגרה עונה בפיצוץ מסמא. בסך הכול העונה הייתה מהיותר טובות בתולדות הסדרה, אבל פרק הסיום היה יותר מדי מיסטי, על טבעי, מוזר ומבלבל אפילו בשבילי. קשה לי לעקוב עם כל הדילוגים האלה בזמן. בעונה הבאה הכול אמור להסתיים. אם גם את עונה 6 הם יסיימו בקליף האנגר
אני אבעט במישהו.

האנטומיה של גריי סיימה בארה"ב עונה מעצבנת, סבונית ומקושקשת באופן מפתיע ופחות שמאלצי ממה שהיה אפשר לצפות.

על טבעי גם היא סיימה עונה בארה"ב וגם היא הצליחה להפתיע אותי בפרק מלא גילויים ותהפוכות.
אני אוהבת איך שחשבנו שאנחנו יודעים הכול על עברו של סאם ופתאום מראים לנו את האירועים מעוד זווית.

סוזנה הבוכייה היא הדבר שהכי רחוק מפיל גוד טי-וי. הפרק הראשון גרם לי להרגיש כל כך רע ששקלתי אפילו להפסיק לצפות.
לראות אנשים עם בעיות נפשיות או לקרוא תיאורים כאלה תמיד עושה לי הרגשה רעה.

מאד-מן מגיעה לעונה שנייה בהוט. לא מצאתי תאריך מדויק, אבל אני מתכוונת לעקוב אחרי הגברים האלה משדרות מדיסון
שמביאים את שנות השישים לסלון שלי בצורה כל כך משכנעת.

שדרג את הסלב בערוץ הבידור הישראלי כה טראשית, כה צהובה, כה מציצנית, כה מהפנטת שכנגד כל עקרונותיי אני נמשכת לראות אותה.
הקריין הדרמטי נוטה חסד למשתתפים (שלומי בראל [ההוא מכוכב נולד], רודריגו גונזלס [ההוא מקחי אותי שרון ולרקוד עם כוכבים], דניאלה פיק [זו שמדברת כשהראש שלה תמיד לגמרי מוטה הצידה ומשרבבת את שפתה העליונה בהבעת גועל כשאומרים לה משהו שלא נראה לה] ואילנה אביטל) ומגדיר את הקריירות שלהם "במשבר" (ולא מדשדשות, נניח). על ארבעת המופלאים מנצחת בעוז הקואוצ'רית דלית אליהו, המקבילה הנשית לאלון גל. היא מדברת בטון כמו שלו, חוזרת על סיסמאותיה כמנטרה ויש לה אותו מבט חודר ונחוש. כנראה מלמדים את זה בבית הספר לקואוצ'רים.
הנה, כבר למדתי בחינם ש"אנחנו יוצרים את המציאות שלנו" וזה אחרי צפייה בשני פרקים בלבד.
תהייה קטנה: כשדניאלה פיק בוחרת לה כמנהל את אמיר פיי גוטמן זה לא קצת עיוור שמוליך עיוור?

כוכב נולד מתחילה ביום ראשון ותלווה אותנו כל הקיץ. אני מקווה שדנה תהיה תוספת מוצלחת לחבר השופטים ותפיח בו קצת חיים; אני מקווה שהמתמודדים ילמדו להגיד עוד דברים מלבד "זה שיר שאני מאוד מתחבר אליו" ו"אני רוצה לרגש" כי די נמאס לי כבר לשמוע כל עונה אותם משפטים; אני מקווה שצביקה הדר ימתן את ה"יקירי, יקירתי" שלו כי אני כבר אלרגית לזה; אני מקווה שילמדו את מר הדר את ההבדל בין סִפרה (מאפס עד תשע) למספר (יותר מתשע) ואת ההבדל בין זכר לנקבה. אם הוא שוב יגיד לסמס את הספרה שלושה-עשר אני אבעט במישהו.

לחיות טוב אירחה את הרב יוסי גינזבורג הכריזמטי כאספרגוס שהסביר למה מנהגי הכשרות היהודיים הם בעצם בריאים. הדברים שלו התחברו לי לפוסט הקודם על הספר דילמת השפע. ראשית הוא ציטט "פרופסור גוי מארצות הברית" שערך מחקר וגילה שלא טוב לערבב בשר וחלב.
האם משום שהפרופסור אינו יהודי אין צורך להזכיר את שמו ולתת לו קרדיט על המחקר? ומה פשר הכינוי  "גוי"? מה, הוא לא בן אדם?
אחר כך טען הרב, בהגיית אותיות שורקות שעשתה את בשרי חידודין-חידודין, שהגוף שלנו לא מסוגל לעכל מזון לא כשר ושבעלי חיים טורפים אסורים למאכל כי אלה בעלי חיים שיש בהם תכונות רעות ומכיוון שהדם שלנו מעכל את המזון (ולא הקיבה, שימו לב) ובדם שורה הנפש  אזי התכונות השליליות של החיה עלולות לדבוק בנו. זה נכון שבעתיים לגבי חיות מגונות כמו החזיר, שכולו משוקץ ומלוכלך. למשמע הדברים האלה שרקתי בהתפעלות. מזמן לא שמעתי כל כך הרבה דברי הבל בזמן כה קצר. אני ממליצה לכבוד הרב ללמוד ביולוגיה ופיזיולוגיה ואולי גם עוד כמה דברים וכן לבקר במכלאות של פרות ותרנגולות ולהתרשם מקרוב מ"הניקיון" שמאפיין את תנאי המחיה של החיות האלה.
דץ נראה כמתאמץ לרסן את עצמו והקשה קושיות בקול צווחני מספקנות ואולי גם מפליאה. ואני? אני ממש רציתי לבעוט במישהו.

הישרדות 2 מסתיימת הערב. לרגל המאורע קיבלה נטע-לי שער ברייטינג. דקות ארוכות בהיתי בתמונה ולא הבנתי מי אישר לפרסם תמונת שער
כל כך מחרידה. ראו (לחצו על התמונה כדי לקבל את הגודל המלא) ותשפטו בעצמכם. ככה נראית בחורה בת 28? מה עשו לה? זה בכוונה?


נכתב על ידי אנג'י , 23/5/2009 11:37   בקטגוריות 2009, טלוויזיה, תמונות, ביקורת  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-24/5/2009 19:45




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)