לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

סיפור סיפור


לפני כמה חודשים סיפרה לי חברה שהיא התחילה לצאת עם מישהו ששמו אוריאל, שהכירה באתר היכרויות. בטלפון הייתה להם כימיה נהדרת והוא נשמע נורא מעניין. אחרי הפגישה הראשונה היא התלהבה פחות כי אמרה שמבחינת המראה הוא לא ממש עושה לה את זה, אבל נתנה לזה עוד צ'אנס. הוא נראה מעוניין בה למדי ובהדרגה זה התחיל לזוז. הוא מצא חן בעיניה, היו להם שיחות ארוכות ונהדרות, היא התרשמה מאוד מהידענות שלו ומיכולתו לדבר על כל נושא, ובאחד הלילות הוא אפילו נשאר אצלה לישון.

כעבור מעט מאוד זמן, כמה ימים, התחילה הדעיכה. הוא נראה פחות מעוניין בה. הם קבעו להיפגש והוא לא התקשר. כשהיא התקשרה הוא לא ענה. אחר כך הוא אמר שהנייד שלו התקלקל. בסופו של דבר זה נגמר בכך שהיא אמרה שיותר היא לא מתקשרת אליו כדי לקבוע, הוא מצדו לא התקשר אליה, אבל לעומת זאת המשיך להיכנס לאתר ההיכרויות. זה נגמר בלי שום שיחה או הסבר או תירוץ. הבנאדם פשוט נעלם מחייה. נגוז. התפוגג. 
לכאורה זה סיפור רגיל שיש כמוהו עשרות, והנה מגיעה התפנית.

חודשים מספר אחרי הפרשה, כשהברנש כבר נשכח מלב, קיבלה חברתי מייל: "שלום. השנה יצאת עם בחור ושמו אוריאל. למעשה זהו הנוכל ירון ברודרסון. הוא נעצר לפני שבוע, ועכשיו נשים רבות מתלוננות נגדו. התחקיר המלא נמצא כאן". היא שלחה לי את המייל ואני לחצתי בידיים רועדות
על הקישור לתחקיר. בין כל התמונות שלו זיהיתי את זו שהיא שלחה לי כדי שאראה עם מי היא יוצאת והלב שלי צנח כשזיהיתי אותו.

מדובר ברב-נוכל רב-פרצופי ורב-פעלים שמוליך שולל אנשים כבר שנים. מצד אחד הוא מרמה מתרגמים וחברות תרגום בכך שהוא נותן חומרים לתרגום ואז נעלם בלי לשלם. מצד שני הוא צד נשים בנות 30+ באתרי היכרויות. הוא מציג את עצמו בזהות בדויה ומשקר בקשר לשמו, גילו, השכלתו ועיסוקו, מספר להן שקרים, מכניס אותן למיטה ולפעמים גם לוקח מהן כסף. קשה מאוד להיזהר ממנו כי הוא מחליף זהויות, כתובות, כתובות מייל וטלפונים כמו זיקית.

הוא כבר ידוע בשמות אוריאל ברוסמן, אוריאל ברוורמן, אוריאל באום, אוריאל ברמן, אוריאל באואר, אוריאל בר, אוריאל ברדי, אוריאל ליבר, אורי ברודי, אורי באך, אורי באר, אורי ברנט, אורי ברנד, אורי ברוד, ירון ברוד, ירון ברודי, יהונתן ברוד, יהונתן ברודן, יהונתן ברנד, יהונתן ברנט, דניאל מילר, ערן גוט, רון ברודרסון, ירון ברודרסון, ירון ברודרזון. מה ימנע ממנו מחר לקרוא לעצמו בשם חדש מאצווה חדשה, שאי אפשר למצוא בגוגל, ולהמשיך במעלליו?

כתבתי את הפוסט הזה כדי להזהיר מפני הנוכל הזה ולפרסם אותו כדי שהפנים שלו יהיו מוכרות ככל האפשר ושבחורות נוספות לא ייפלו בפח.
בפורומים של מתרגמים הוא כבר מוכר וידוע לשמצה ויש אזהרות לגביו. כרגע הוא נתון במעצר.
אם מישהי מזהה שזה קרה גם לה, זה הזמן לגשת למשטרה ולהגיש נגדו תלונה.

עריכה: 23.5.2010
ב-22.5.2010 ירון הנ"ל התאבד בתלייה בחדר המלון שלו. אולי אכזרי לומר את זה, אבל סוף גנב לתלייה.

נכתב על ידי אנג'י , 9/7/2009 17:00   בקטגוריות אינטרנט, 2009, 30 פלוס, אהבה ויחסים, פסימי  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-27/5/2010 18:56




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)