לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

לאן הברווזים עפים כשהאגם קפוא?


אוסף של שאלות לא קשורות שמטרידות את מוחי הפעוט בשבועות האחרונים ובכלל.

 

למה למזון שהיה בהקפאה תמיד יש ארומה מגעילה של מקפיא לאחר ההפשרה והחימום?

 

למה ביצה קשה קל לקלף כשהיא חמה ובלתי אפשרי כמעט כשהיא קרה?

 

למה אנשים שמנדנדים בממתינה ארבע-חמש-שש פעמים לא מתקשרים אחר כך, כשהקו כבר פנוי?

 

למה אם משהו נשלח להדפסה אין שום אפשרות לבטל את ההדפסה
גם אם נכבה את המדפסת, נוציא אותה מהחשמל לשבוע ימים ונרקוד סביבה?

 

אם אני מתקשרת למוקד תמיכה ושואלת אם יש בעיות גלישה ידועות באזור רמאללה (למשל),
למה הם צריכים לשאול מה הטלפון שלי בבית, על שם מי המנוי, מה הארבע ספרות אחרונות
של כרטיס האשראי ומה היקף החזה שלי? שפשוט יגידו אם ידועות תקלות באזור!

 

איך סודה לשתייה מרככת בשר?

 

למה אנשים ממשיכים לגלוש באקספלורר אחרי שיש אלטרנטיבות טובות ממנו פי כמה וכמה?

 

אם אדם וחוה היו האנשים הראשונים ונולדו להם שלושה בנים, איך היה לקין עם מי להתחתן? 
ומהנקמה של מי הוא פחד אחרי שהרג את הבל אחיו? הרי לא היו עוד אנשים בעולם.

 

מי שכותב בצפר יודע שלא באמת כותבים ככה? 

 

נכתב על ידי אנג'י , 15/7/2009 12:00   בקטגוריות 2009, הרהורים  
140 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של imprudence ב-13/6/2010 20:21




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)