לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

תשובות לשאלון השבועי


זו הפעם הראשונה שהשאלון השבועי עורר בי חשק לענות עליו. אז קבלו אותו!

 

אם היית גוססת ברגעים אלו מה היו מילותייך האחרונות?
תשתלו... ליד הקבר... אך ורק...

אם הייתה לך מכונת זמן,לאיזה זמן היית רוצה לחזור, ולמה?
רומא העתיקה. אני מתה לדעת אם קלאודיוס האמיתי היה חמוד כמו דרק ג'קובי.

מה הלקח הכי גדול שלמדת מהחיים?
צדיק ורע לו, רשע וטוב לו. במילים אחרות: אין טעם לחפש צדק.

איזו עצה היית נותנת לילדייך בתחום החברתי?
אל תוותרו על עצמכם כדי לרצות אחרים.

איזו עצה היית נותנת לילדייך בתחום הרומנטי ומדוע?
תסתכלי על האבא. ככה חבר שלך יהיה בעוד 30 שנה. and vice versa
למה? כדי שילדיי ההיפותטיים יידעו מה מצפה להם.

מה היית רוצה לומר לשונאים שלך?
נתראה בגיהינום. מואה-הא-הא!

איזה חלום היית רוצה להגשים ברגע זה?
לזכות ב-30 מיליון שקל בלוטו. זה כבר יאפשר לי להגשים כל חלום שהוא.

אם היית גוססת מה הייתה הבקשה האחרונה שלך ומדוע?
שספייק ואנג'ל יבואו ויערפדו אותי בו זמנית. ככה בטוח אזכה לחיי נצח!

מי היית רוצה להיות בגלגול הבא?
דולפין. נראה לי שהם נהנים שם במים.

 

###

 

לפני שעה וחצי חזרתי משלושה ימים מחוץ לבית. היה מהנה, מתיש ואינטנסיבי.
על רוב החוויות לא אספר כאן, אבל תוך יומיים-שלושה תקבלו פוסט אמיתי.

נכתב על ידי אנג'י , 23/9/2009 22:28   בקטגוריות 2009, הומור  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-22/8/2010 06:50




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)