לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

כמה אבק אנחנו עושים


והרי סיפור דמיוני קצר לשם המחשה של רעיון: באמצע הקיץ הציעו לי עבודה מהצד: לנהוג מקריית שמונה לאילת במשאית כבדה ולהעביר בה ציוד.
לא שמחתי לעשות את זה כי זו עבודה קשה, אבל עשיתי. צריך להתפרנס, אתם יודעים. לא נהניתי. היה לי חם, הזעתי, עמדתי בפקקים, אפילו היה לי פנצ'ר בדרך ותיקנתי אותו במו ידיי. לא פעם ולא פעמיים התחרטתי שהסכמתי לצאת להרפתקה הזו, אבל המשכתי ולא ויתרתי. אחרי שהגעתי לאילת היה צריך לתדלק את המשאית ולרחוץ אותה. הממונים אמרו שאני בטח עייפה מדי בשביל זה, ולקחו מישהו שיעשה זאת במקומי.

באירוע של החברה הודו לכל מי שהשתתף בפרויקט, ובין השאר הודו לי ולעוד בחור, על כך שנהגנו שנינו מקריית שמונה לאילת. אחרי תום האירוע ניגשתי לאחראית ושאלתי מי הבחור שהוזכר איתי. "הנה, הנמוך ההוא עם השפם, שעומד ליד פינת הקפה," היא הצביעה על בחור נמוך עם שפם שעמד ליד פינת הקפה. "אבל..." גמגמתי. "מי זה? אני לא מכירה אותו, והוא בהחלט לא נהג איתי לאילת. גם לא חלק מהדרך. אני לבדי ובעצמי נהגתי לאורך כל הדרך." היא הביטה בי בחוסר עניין. "כן," פיהקה, "אבל אחרי שהגעת לאילת הוא תדלק את המשאית ושטף אותה. מה, לא מגיע לו על זה תודה?" היא הביטה בי בתוכחה. גירדתי בראשי. "כן, מגיע." אמרתי לאט. "מגיע לו שיודו לו על כך שהוא תדלק את המשאית ורחץ אותה. לא על זה שהוא נהג בה. כי הוא לא נהג בה. אפילו לא קילומטר אחד." הלכתי משם עצבנית. "עזבי," אומרים לי כולם. "זו באמת חוצפה, אבל העניין סגור.
אין מה לעשות. לא שווה להתרגז בגלל זה. חבל על הבריאות."

סיפור דמיוני זה אמור להמחיש לכם את מה שקרה לי עם הפרויקט שעשיתי בקיץ. לא זכור לי עוד אירוע שולי כל כך שנזכר בכל כך הרבה פוסטים
כמו הפרויקט המקולל של הקיץ. כמה פעמים כבר הלנתי עליו, כמה פעמים התחרטתי שלקחתי אותו על עצמי, כמה שמחתי לסיים אותו, כמה פעמים הבטחתי לעצמי שאני עם האישה הזאת שהאכילה אותי מרורים כל התקופה לא עובדת שוב לעולם. זה פשוט לא שווה את זה. היה אפשר לצפות שאשכח מהכול ברגע שקיבלתי את התשלום וסיימתי עם הפרויקט. איכשהו, הדבר הארור מצליח לעצבן אותי גם אחרי שהכול נגמר, שכן השבוע
ראיתי את מה שעבדנו עליו ונחרדתי לגלות באגף ה"תודות" שליד שמי מופיע עוד שם, של מישהו שתרומתו לעניין הייתה שולית בערך כמו שהדגמתי בסיפור שלמעלה. אני עבדתי והתאמצתי ואיכשהו הוא נעשה שותף שווה לי בקרדיט. ממש כמו בסיפור על הזבוב שעמד על גב השור הדוהר ואמר, תראה כמה אבק אנחנו עושים.


עדכוני טלוויזיה

מאז שפרסמתי פה את הפוסט על הסרט "לבד מול כולם" בערוץ 10 בלוגי גועש מכניסות דרך גוגל מצד אנשים שמחפשים "רן שחל", "רן שחל
לבד מול כולם" ו"רן שחל חרם". מה אתם יודעים, בעקבות הסרט נעשה רן מיקרו-סלב ואף זכה לקבל טלפונים עם התנצלות ממחרימיו לשעבר
וכתבה ב-
YNET. מעניין שאת דנה גולדשטיין אף אחד לא מחפש...

בחודש מאי 2008 התפייטתי כאן על הסדרה "בית הבובות" (דולהאוס)  ואף הימרתי שיס יקנו אותה. והנה, עם עליית העונה השנייה בארה"ב
קראתי שצדקתי בניחוש וכי יס אכן קנו את העונה הראשונה. תעשו לעצמכם טובה. תעקבו אחרי הפרומואים וצפו בסדרה.

בפסטיבל אייקון שייערך בסוכות יוקרן פרק הפיילוט הכפול לסדרת הבת של BSG - קפריקה. החלטתי שלמה לחכות עד אז וראיתי את הפרק בעצמי.
אומר זאת כך, יונית, נראה מסקרן ויש למה לצפות. מי שאהב את BSG ימצא עניין גם בקפריקה ומי שלא ראה BSG, למה אתם מחכים?

נכתב על ידי אנג'י , 26/9/2009 16:00   בקטגוריות שחרור קיטור, טלוויזיה  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xqkknqshl ב-17/2/2013 10:04




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)