לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

האמת שמאחורי הפרסומות


תחקיר הומוריסטי על המודעות שנדחפות לדפדפנים שלנו.

ערב גיבוש ייחודי

אני רק שאלה: מה זה אומר לערבב את החברה?

האמת שמאחורי הפרסומת: החיוך חושף השיניים שבמודעה, שאינו מלווה בקמטי צחוק או בהבעה מאושרת, יותר נפחדת אם כבר,
וכן השימוש במילים "פה פעור" עוררו את חשדי. ואכן, בתחקיר שערכתי גיליתי כי מי שעומד מאחורי המודעה הוא רופא השיניים ד"ר שן בינה-לי.
הרופא הטוב החליט שאם יש מסיבות בוטוקס, אין סיבה שלא יהיו מסיבות טיפולי שיניים.
התרוממות הרוח המובטחת מתקבלת משימוש בגז צחוק, כמובן.

 

אני אוהב נשים חלקות

אני רק שאלה: אם המודעה מיודעת לנשים (היכנסי לפרטים נוספים) תמונת הדוגמן חשוף החזה לא מחטיאה קצת את המטרה?

האמת שמאחורי הפרסומת: יש משהו מקומם בלראות בחור שמצהיר שהוא אוהב נשים חלקות. אישה שנתקלת במודעה כזו עלולה להתרגז
מהציפייה המוקדמת ממנה להיות חלקה בכל עת. בתחקיר שערכתי גיליתי שדבריו של המצולם הוצאו מהקשרם. הטקסט נלקח מקלטת היכרויות שצילם מ' (השם המלא שמור בכספת) ב-1990, ובתשובה לשאלה איזו אישה הוא מחפש, אמר בין השאר: "אני אוהב נשים חלקות לשון".
מ', כיום  בן 47 ואב לשלושה, הופתע לשמוע שהקלטת שצילם בצעירותו התגלגלה ומשמשת כיום כפרסומת מעצבנת.
הוא מתעתד לדרוש את הסרתה שכן, במילותיו הוא, "אינני מוכן להמשיך להיות שעיר לעזאזל".

 

החלקת קמטים

האמת שמאחורי הפרסומת: זה המכשיר שמשמש את החברה להחלקת הקמטים. ואכן, לא נדרשות לטיפול יותר מעשר דקות.
השהייה במחלקת כוויות בבית החולים מחזירה את המטופלים לא 10 שנים אחורה, אלא גם 20 או 30, לימי ילדותם הרחוקים, כשעשו הכול במקומם.

 

עובדת פחות ומרוויחה יותר

האמת שמאחורי הפרסומת: הנה הסיפור המלא. ב"לפני כן" הנערה מתכוונת לימיה כחיילת בצבא ההגנה לישראל, עת מלצרה בסופי שבוע
במסעדת בשרים יוקרתית והתפרנסה מטיפים בלבד. כיום היא משוחררת טרייה ועובדת במשרה מלאה בשירות לקוחות של חברה סלולרית ידועה. משום כך הכפילה את שכרה.

 

כוכבית 90

כמה פעמים אמרתי לעצמי "אילו הייתי יכול להקליט את זה"? אפס. אני מן הסתם הייתי אומרת "הלוואי שיכולתי להקליט את זה".
בכל מקרה, התשובה לשאלה היא: וואלה, לא יודעת. חבל שאין לי מכשיר מקליט שבו יכולתי להקליט את עצמי בכל פעם שאני אומרת
"הלוואי שיכולתי להקליט את זה". ככה הייתי יכולה לבדוק ולדעת בוודאות שאם יש משהו שבא לי להקליט, אני יודעת שבא לי להקליט אותו
אחרי שכבר שמעתי אותו, ולכן אינני צריכה מכשיר הקלטה אלא מכונה לנסיעה בזמן!

 

קידום אתרי אינטרנט


האמת שמאחורי הפרסומת: לאחר תחקיר ממושך פענחתי את השיטה של המומחים. מדובר בשיטה קלה לביצוע שכל אחד יכול ליישם בעצמו.
ראשית עליכם להגדיר לעצמכם מי הקוראים שאתם רוצים למשוך. בשלב השני עליכם למפות את האתרים שבהם הם גולשים. למשל, אם אתם רוצים למשוך שמאלנים, אתר הארץ יהיה מקום טוב להתחיל בו, וכן הלאה. לסיום, כל שעליכם לעשות הוא לגלוש לאתרים שמיפיתם, להיכנס לכל כתבה שמתפרסמת, ולהוסיף טוקבק בנוסח "כנסו כנסו" או "אחד שיודע" ובגוף התגובה לתת לינק לאתר שלכם.
עד מהרה האתר שלכם יהיה פופולרי ואתם - אושיות תרבות.

  ***

אבל עזבו אתכם מכל המודעות ההזויות האלה.
הדבר הכי מוזר שקרה לי כשעיינתי במודעות הפרסומת הוא שנתקלתי במודעה שפרסם מקום העבודה שלי...

נכתב על ידי אנג'י , 4/12/2009 10:24   בקטגוריות 2009, הומור, תמונות, אינטרנט  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יול ב-9/12/2009 09:08




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)