לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

גבינה, גלגלת, גשם


פעם הייתה על המדף גבינת סימפוניה של שטראוס בטעם בצל וסומק. מאוד אהבתי אותה, אך יום אחד, כשם שהגיחה למדף, נעלמה ממנו והותירה אותי להתלבט בין טעמים בנאליים כמו זיתים ושום-שמיר ובין טעמים מחרידים כמו גבינת רוקפור. חלפו שנים והנה הגיעה בשורה מתנובה: גבינה לבנה עם בצל. אין מדובר בבצל ירוק חתוך בגסות כמו שאני נוהגת להכין לפעמים, אלא בפיסות קטנטנות של בצל לבן בתוספת של (כנראה) אבקת עשן כלשהי שנתנה לכל העסק אשליה של מטוגנוּת. למרות חיבתי העזה לגבינה זו וצריכה של 3 קופסאות בשבוע החליטו בתנובה להוריד אותה מהמדפים. יום אחד פשוט לא מצאתי אותה עוד. פניתי לשירות הלקוחות שלהם והתבשרתי שאכן, הגבינה עם הבצל כבר אינה מיוצרת. בצר לי התחלתי לרקוח מיני תערובות כדי לנסות לשחזר את הטעם של אותה גבינה בצלית נפלאה. אני יכולה לחסוך לכם את המאמצים כבר עכשיו. גבינה עם בצל לבן חי זה פיכסה, וגם עם בצל מטוגן זה פשוט לא זה. גבינה עם בצל ירוק היא רעננה ולא רעה, אבל טעמה שונה לחלוטין מהיעד שאני מבקשת לכבוש. נראה לי שהטעם שאני מחפשת הוא למעשה טעמו של כימיקל כלשהו או אבקה שהוסיפו לגבינה בזמן הייצור. מטריד, לא?



מוצר אחר שהעסיק אותי השבוע הוא המייק-אפ החדש של לוריאל עם הגלגלת. במקום לדחוף אצבעות למייק-אפ ולמרוח אותו בחוסר חינניות על הפנים, ובמקום למרוח את הפנים בעזרת ספוגית, עכשיו אפשר לטייח את הפנים כמו כשצובעים קיר. שני חלקים יש למייק-אפ: טיח וגלגלת. מעבירים את הגלגלת בחומר ואז מגלגלים על הפנים. אלה מצדם מתכסים מיד בשכבה דקה ואחידה של צבע מטשטש. מוי כיף. ערכתי ניסוי: צבעתי חצי פנים בגלגלת וחצי בעזרת ספוגית, במייק-אפ הישן שלי, וביקשתי מאחותי שתגיד לי אם יש הבדל. אחותי מלמלה שהיא עדיין ישנה ולא רואה שום הבדל וגירשה אותי מחדרה. אז אולי באמת אין הבדל בתוצאה הסופית, אבל פעולת הגלגלת נעימה בהחלט. השאלה היא כמה זמן ייקח לגלגלת להתבלות ואם היא תתבלה לפני או אחרי שכל המייק-אפ ייגמר מהקופסה. אם מדובר בגלגלת שמחזיקה זמן רב, אפשר פשוט להעביר אותה לכל מייק-אפ אחר.

אם אני שוב שומעת מישהו שמתלונן על החורף ועל כמה שגשם זה באסה אני בועטת בו. זה חורף זה? על זה להתלונן? על שבועיים גשומים בשנה? ומה אני אגיד? שסובלת תועפות בחום אפריל-אוקטובר? שמחכה למעט קרירות וגשמי ברכה ובסוף מבלה את פברואר, בשנים כתיקונן חודש חורפי לכל דבר, בחולצה קצרה כשבחוץ סוערות להן 30 מעלות? אם אני סובלת מהחום תשעה חודשים בשנה, סבלו אתם, שוטמי המשקעים, את חודש החורף שיש לנו בדממה. בקצב הזה בעוד דור תוכלו רק לספר לנכדים שפעם מים היו יורדים מהשמים ומשקים את השדות. מבטי הפליאה של נכדיכם יהיו שווים את הפעמיים בשנה שאתם צריכים להוציא את המטרייה מהבוידעם.

נכתב על ידי אנג'י , 17/2/2010 13:06   בקטגוריות 2010, תלאות היומיום  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-21/2/2010 07:06




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)