לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

פוסט מורטם


קודם כל אני חייבת להודות שאני מופתעת מהעניין שעורר הפוסט הקודם על המילה תריסר. חשבתי שיש לי מושג די ברור מה מעניין את הקוראים שלי והנה גיליתי שאין לי שמץ. חשבתי שהסברים חצי-אקדמיים על מעתקי עיצורים יגרמו לכולם להפסיק לקרוא ולבטל את המנוי, וקרה ההפך. לא זכור לי מתי פוסט שכתבתי קיבל תגובות מכל כך הרבה מגיבים (גם כאלה שמקפידים לא להגיב) וגירד את המאה תגובות בלי השרשורים של נענע. אז אני "חייבת" לכם פוסט בשני נושאים קשורים, והוא בוא יבוא, גם אם לא מיד כרגע.


ראיתי אצל בובי שפתחו לה דף מעריצים ורציתי גם. חדי העין שביניכם כבר קלטו את מועדון המעריצים, בצד ימין ברשימות. הרעיון הוא שהדף ישמש כמקום שירכז את כל פעילותי ברשת. בשורת הסטטוס אעלה את ציוציי המובחרים מהטוויטר. לאגף הקישורים אעלה קישורים לפוסטים נבחרים מהבלוג הזה ומהבלוג השני, וכן מאמרים בנושאי עברית (כרגע יש שם מאמר של אבשלום קור על המילה כדור) ודברים נוספים שנראים לי מעניינים. היפה הוא שגם כל החברים יכולים להעלות לשם תוכן משלהם. אני מניחה שרבים יירתעו מלהצטרף כי בבלוג הם מוכרים בכינוי, ואילו בפייסבוק הם מופיעים בשמם האמיתי. אני כמובן מכבדת ומבינה את זה. יש לכך שני פתרונות: אחד הוא לפתוח חשבון פייסבוק לפרסונה הבלוגרית, כמו שעשה חסר מעש. השני הוא לחכות. אם העניין יצבור תאוצה ויהיו חברים רבים, כל אדם חדש שיצטרף ייטמע ביניהם ואף אחד לא יידע מי הוא מי. כרגע רשומים שמונה חברים, וכבר יש בחורה אחת שאני לא יודעת מי היא. מנויים שקטים יכולים להצטרף ללא חשש. איש אינו מכיר אתכם. וכמובן, כל אלה שלא מפריע להם להיחשף מוזמנים.


ואגב פייסבוק: הקבוצות שאנשים מתאגדים סביבן נעשות מטופשות ומביכות יותר ויותר. ניחא קבוצה למען שחרור גלעד שליט. לא שאני חושבת שכשהחמאס יראה שנרשמו 200 אלף איש למען שחרורו הוא יוותר על דרישותיו וייתן לו ללכת, אבל זה מבטא את הכמיהה של הציבור להחזיר הביתה שבוי שידוע שהוא בחיים. אבל קבוצה כמו "שישה מיליון מתו בשואה. בואו נגיע לשישה מיליון שיזכרו אותם"? זה לא זילות של השואה? התחלתי לשים לב לקבוצות מטופשות וזה חלק ממה שמצאתי:

לרצוח את כל הטמבלים שמעדיפים שוקולד השחר על פני נוטלה – 2993 חברים.

גם אני מסוגל לרצוח אנשים שמעירים אותי מהשינה – 1336 חברים.

מנכ"ל פייסבוק: אם יצטרפו מיליון איש, דגל ישראל יהיה ליד סמל האתר – 643 חברים.

מנכ"ל ערוץ 22: אם יצטרפו מעל 22,000 מעריצים הפרסומות בערוץ ייפסקו – 2069 חברים.

מנכל פייסבוק אמר: אם יצטרפו מיליון איש, הוא יפתח מפעל טופי ויחלק סוכריות  - 2525 חברים.

וברוח הימים האחרונים:

ענת קם תמורת גלעד שליט   שתי קבוצות: 36 חברים ו-42

תטופל ענת קם על ידי חוליית מבחוח – 138 חברים.

תוענש ענת קם בשיא החומרה. הקץ להיוהרה והטפשות השמאלנית (השגיאה במקור) – 96 חברים. במסגרת הקבוצה מפורסמת העצומה "להכריז על עיתון הארץ כארגון טרור".  כי: "לאחר שפורסם כי עיתון הארץ עוסק בריגול נגד מדינת ישראל, מוציא מסמכים מסווגים מלשכת אלוף הפיקוד ומפרסם אותם במטרה לגרום לרצח אזרחים ישראלים - אנו קוראים לשר הבטחון ולראש הממשלה להוציא את העיתון הלז מחוץ לחוק ולהכריז עליו כעל ארגון טרור לכל דבר ועניין". העצומה נפתחה רק אתמול וכבר חתמו עליה כבר 836 אנשים, והמספר עולה כל הזמן.

מדאיג, לא?

נכתב על ידי אנג'י , 9/4/2010 12:32   בקטגוריות 2010, אינטרנט, אקטואליה  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-11/4/2010 21:52




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)