לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

קליפות


בכל פעם שאני מבשלת תפוחי אדמה יש לי נקיפות מצפון. כי ברוב המקרים אני קודם מקלפת אותם, וכשאני זורקת את הקליפות לפח אני לא יכולה שלא לחשוב שפעם הקליפות האלה היו ארוחת הצהריים של משפחה שלמה, משאת נפש של אנשים מזי רעב שהזבל שלי היה בשבילם אוצר של ממש. אין לי מחשבות כאלה כשאני זורקת קליפות של גזר או קישואים, ואין לי בעיה מיוחדת להשליך סיר שלם של אורז שיצא גרוע או שליש פשטידה שאחרי שבוע במקרר כבר ברור שלא תיאכל. גם ברור לי שהקליפות שאני זורקת היום לא יכולות להועיל בעבר. אבל כנראה בגלל כל הספרים שקראתי כילדה, קליפות תפוחי האדמה מייצגות בעיניי את אימי השואה ומשמשות לי תזכורת תכופה לאותם ימים נוראים.

נכתב על ידי אנג'י , 11/4/2010 20:02   בקטגוריות 2010, הרהורים, חגים ומועדים, הנושא החם  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-16/4/2010 14:48




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)