לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

ברחוב


 אמא: את מי את אוהבת הכי בעולם? ילדה: את מיכל הגננת. אמא (בפליאה שמנסה להסתיר עלבון): באמת? לא את אמא?

נער רוסי עומד לידי בתחנה. אני לא מצליחה להחליט אם הוא כבר מתגלח. יש לו ילקוט על הגב וילדה אפרוחית ומתוקה כבת שנתיים על הידיים. אני מתלבטת אם הוא אבא שלה או אחיה. יש לילדה עיניים כחולות ענקיות, שיער בלונדיני בהיר ועור חלק של תינוקות. היא מסתכלת עליו ברוגע. הוא בוהה רחוק. אני מחליטה שהוא האח שלה. אין מצב שאבא יחזיק כזו בובה על הידיים כל כך הרבה זמן ולא ינשק אותה אפילו פעם אחת.

בחור צעיר שומע MP3 בקולי קולות. אני שומעת בלי קושי שהוא מאזין ל"צוותא" של שלמה ארצי. אני חושבת לעצמי שזו בחירה מוזיקלית משונה, שיר כזה ישן. הצעירים לא שומעים היום דברים אחרים לגמרי? ואז אני חושבת שאולי הוא מתוודע רק עכשיו לארצי. גם אני הכרתי אותו היטב רק בגיל 20.

אמא ובת ממתינות איתי ברמזור. הבת נראית לי כבת 16-15. רזה. שיער חום ארוך וחלק. פוני אופנתי כזה כמו שראיתי אצל הנערות פה בישרא שמעלות תמונות שלהן. הפוני מכסה לה את כל העיניים, איך זה לא מפריע לה? אני מהרהרת. ואז אמא שלה אומרת במורת רוח: לא רואים לך את העיניים. אני חושבת לעצמי שאני כבר באמת מבוגרת.

נכתב על ידי אנג'י , 24/11/2010 16:54   בקטגוריות 2010, הרהורים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The BIG little ב-29/11/2010 11:54




101,155
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)