לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מילון הקיץ המלא


החופש הגדול כמעט באמצע, הקיץ בעיצומו, ולכבוד מזג האוויר הבלתי נסבל בעליל אני מתכבדת להגיש את מילון הקיץ שלי.

אוי, אלוהים. כבר סוף פברואר. עוד מעט מגיע הקיץ.

בריכה. מקום המפלט הרטוב של ילדים, בני נוער והוריהם. השחיינים הקבועים פחות מתלהבים מהצפיפות הפתאומית.

גלידה. אמנם כיום יש גלידה כל השנה, אבל בעיקרון מדובר בתענוג קיצי שמצליח בו זמנית לקרר אותנו מבפנים ולרפד אותנו מבחוץ.

דאודורנט. אם בחורף עוד אפשר להתחבא בתוך סוודר, עם פרוץ הקיץ מתגלה מיד (בעיקר באוטובוס) מי הם המאותגרים היגיינית.

החופש הגדול. הסיבה היחידה לחכות בשבילה לקיץ. בשביל חודשיים חופש מלימודים שווה לסבול את החום (ע"ע) והזיעה (ע"ע).
גם אני הייתי שמחה לקבל חופש של חודשיים בתשלום.

וירוס. בחורף הילדים סובלים מהצטננות, ובקיץ מווירוס של שלשולים. ומה הוחלט? וירוס זה חיה או לא?

זיעה. הדבר הזה שזולג מהגב והפנים עם כל תנועה ובמקרים קשים גם כשיושבים בלי לזוז.

חם. המחשבה היחידה שיש לי בראש מיוני עד אוקטובר.

טיול בחו"ל. הפעילות הקיצית המועדפת. אין כמו לברוח מכאן בשיא החום לארצות קרירות יותר.

יתושים. מכת קיץ מזמזמת שיכולה להחריב את שנת הלילה והסיבה לכך שאני מקפידה על כיבוי אורות ותריסים סגורים.

כפכפים. אני תוהה אם בעוד מקום בעולם מקובל שאנשים ילכו לעבודה בכפכפים פרחיים.

לחות. האחוזים שעושים את ההבדל בין מזג אוויר חם לבלתי נסבל באמת.

מזגן. ההמצאה הכי חשובה של המאה. כדור הארץ מתחמם? שטויות. נדליק מזגן.

נודדת, חוטית. החוטית הנודדת היא מדוזה חסרת התחשבות, שמגיעה בכל קיץ בדיוק עם פרוץ החופש הגדול (ע"ע) ומטרפדת את האפשרות לרחוץ בים.

ספורט. כל הכבוד למי שמצליח לעשות בקיץ ספורט שאינו שחייה בבריכה (ע"ע) או במקום עם מזגן (ע"ע).

עונת המלפפונים. לא ברור מה רוצים מהמלפפונים, אבל בדרך כלל יש טלוויזיה ממש מחורבנת בקיץ, שזה מוזר, כי על התוכניות של הקיץ עובדים לפחות חצי שנה מראש, בחורף. לא ככה?

פירות. דבר אחד טוב שיש בקיץ הוא שפע של פירות. אבטיח, ענבים, אפרסקים... רק לבחור.

צרפתים. בדומה לחוטית הנודדת (ע"ע) גם הם מגיעים לכאן בכל קיץ וגודשים את החופים.

קרטיב לימון. הטעם של הילדות שלי. אין כמו קרטיב בים, ואף טעם לא משתווה בעיניי ללימון.

רכבת. הורים שנוסעים לעבודה ברכב פרטי טועים לחשוב שהנסיעה בה תהיה חוויה מאלפת לצאצא. זה לא. בטח לא בשעות השיא.

שיזוף. למרות המודעות לסרטן העור אנשים עדיין צולים את עצמם בניסיון לקבל גוון עור פריך.

תיקנים. המכה ה-11. יצורים מתועבים שישרדו גם שואה אטומית ומתעקשים להפגין נוכחות בבית, בעבודה וברחוב.

לא נורא, בעוד פחות מחודשיים מתחיל רשמית הסתיו...

נכתב על ידי אנג'י , 26/7/2011 15:39   בקטגוריות 2011, הומור, תלאות היומיום, היכל התהילה  
113 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-31/7/2011 06:52




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)