לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

הביתה


הימים הם ימי חול המועד סוכות, וכפועל יוצא גם ימי פסטיבל אייקון. כארבעה חודשי הכנות מגיעים לשיא בשלושה ימים של פסטיבל, והתגמול למתנדבים על העבודה הקשה הוא כרטיסי חינם לאירועים. אני בחרתי לנצל את הכרטיסים שלי ביום שלישי, היום האחרון של הפסטיבל. ואז הודיעו שגלעד שליט חוזר.

זו אפילו לא הייתה התלבטות. הרגשתי שפשוט לא מעניין אותי לשמוע שום הרצאה על פיוצ'רמה או על מחלות נכחדות כשגלעד חוזר. ידעתי שלא אצליח להתרכז בכלום ורק ארצה להיות בבית מול הטלוויזיה. לכן שיניתי את התוכניות שלי ונשארתי לעבוד בבית, עם אוזן כרויה ועין לטלוויזיה צופייה.

שיקום מי שלא התרגש עד דמעות לראות את גלעד החיוור, הכחוש והנבוך מתהלך באור יום; שלא דמע כשראה אותו מדבר בטלפון; שלא זלג למראה נועם שליט המחבק את בנו; שלא רצה לחבק אותו בעצמו. ולתת לו משהו לאכול. קשה לי לדמיין איך מעבירים חמש שנים בבידוד ובחוסר מעש. קשה לי לדמיין איך זה להיות חמש שנים בלי משקפיים ואפילו לא לראות את הסביבה כמו שצריך. אבל גלעד נראה בסדר. צלול, מדבר לעניין, חכם, דיפלומטי, והוא ענה לשאלות הביזאריות משהו של המראיינת המצרית באופן מעורר הערכה, בקור רוח ובתבונה.

ברוך שובך, גלעד. הלוואי שתהיה החטוף האחרון.

נכתב על ידי אנג'י , 18/10/2011 14:20   בקטגוריות 2011, חגים ומועדים  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The BIG little ב-26/10/2011 12:11




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)