לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

יש לי סיסמה


יש לי סיסמה שצריך להקליד בדלת הכניסה לבניין ובדלת הכניסה לעבודה.

יש לי סיסמה שצריך להקליד כדי להיכנס למחשב בעבודה.

יש לי סיסמה שאני צריכה להזין כדי לבדוק דואר אלקטרוני. יש לי חמישה חשבונות, כלומר חמש סיסמאות.

יש לי סיסמה לפייסבוק.

יש לי סיסמה לסקייפ.

יש לי סיסמה שצריך להקליד כשרוצים לאפס את המונים בטלפון הסלולרי.

יש לי סיסמה בבנק שלי כדי לבצע פעולות ולהתעדכן מה קורה בחשבון.

יש לי סיסמה לבנקט כדי למשוך כסף.

יש לי סיסמה שצריך להקליד כדי לראות את נתוני קרן הפנסיה.

יש לי סיסמה שצריך להקליד כדי להיכנס לאזור האישי בקופת חולים.

יש לי סיסמה לבסיס הנתונים של האתר שאני מנסה לבנות ועוד סיסמה לאדמיניסטרטור.

 

לחלק מהסיסמאות מצורף שם משתמש, שגם אותו צריך לזכור. בחלק מהמקומות צריך להחליף את הסיסמה כל כמה חודשים. אני כבר לא מצליחה לעקוב אחרי כל הסיסמאות. בעיקר אם מדובר בשימוש לא יומיומי. המוח הלא פוזיטרוני שלי לא מצליח לזכור כל כך הרבה נתונים, ועדיין בהרבה אתרים מתנים את השימוש בהרשמה, כלומר בתוספת של עוד שם משתמש ועוד סיסמה. נוח מאוד שאפשר לנהל הכל באמצעות המחשב, אבל לפעמים אני מתגעגעת לימים שלא העמיסו ככה על הזיכרון שלי. ואם כבר צריך בימינו לזכור כל כך הרבה, אי אפשר לשדרג לנו את המוח בעוד איזה 2 ג'יגה?

נכתב על ידי אנג'י , 21/10/2011 08:26   בקטגוריות 2011, תלאות היומיום  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-31/10/2011 16:51




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)