לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

נקיונות


כבת בכורה לא פינקה אותי אמי במיוחד. להפך. רשימת הדרישות שלה ממני הייתה ארוכה כרשימת המצרכים שמזמינים דיירי האח הגדול בדיוני התקציב כשהם זוכים לתקציב מותרות. חופשת פסח, היא טענה, לא נועדה להנאה או לסתלבט אלא כדי שנעזור בבית, וכך היא הייתה מכינה רשימות ארוכות ומפורטות של כל הדברים שצריך לנקות בבית, מעירה אותי בשבע בבוקר, ולאחר ארוחת בוקר הייתי נאלצת לבחור לי פריטים מן הרשימה ולנקות: תריסים, חלונות, דלתות, ויטרינות, חרסינות, ארונות מפנים, ארונות מבחוץ.

במשך שעות בכל יום (שכנראה נראו לי ארוכות יותר ממה שהיו באמת) הייתי כורעת וזוחלת ורודפת אחרי הפנלים ומטפסת על סולם כדי להגיע עד השלב האחרון בתריסים. משסיימתי מטלה הייתי מוחקת אותה בקו מהרשימה ועוברת לבאה. עם תום עשרת ימי החופשה שלפני ליל הסדר הרשימה הייתה מתמלאת בעוד ועוד סעיפים מחוקים, עד שתם הסיוט השנתי.

אחרי שתמו הניקיונות הייתה נכתבת רשימה ארוכה לא פחות של בישולים לחג. את הרשימה הזו חיבבתי הרבה יותר, ובעליצות הייתי בוחרת לי כל מיני סלטים, אטריות לפסח והמתכון הקשה מכולם: ביצים קשות לליל הסדר.

מאז שאינני גרה עוד עם הוריי לא ניקיתי ניקיון יסודי לפסח מעולם. אני מנקה תריסים וכדומה בשוטף, פנלים לא עושה אף פעם, ולא מעוניינת להיכנס לקדחת של ניקיון. כיף שיש בית נקי וכיף לדעת שהוא מנוקה ביסודיות, אבל בסביבת פסח יש כל כך הרבה שרבים שמסתיימים באובך וסופות חול, שנראה לי בזבוז זמן להשקיע כל כך הרבה מאמץ בניקיון שיתגלה כקצר מועד. עדיף לנקות בקיץ, אלא שאז חם מדי ולמי יש כוח לנקות, או אולי בחורף, רק שאז קר מדי ולא כיף לגעת במטליות עם מים קרים. בקיצור, עזבו אותי מניקיונות לפסח, באמאשכם.

נכתב על ידי אנג'י , 25/3/2012 20:03   בקטגוריות 2012, נוסטלגיה, חגים ומועדים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-30/3/2012 18:50




101,155
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)