לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

תנו גז


בדירה שלי קיים מתקן לחימום מים על גז. מאוד שמחתי, כי יש בו יתרונות לא מבוטלים, ואחרי דוד שמש (שלצערי אין בבניין) זה נראה לי כמו הדבר הכי טוב הבא. מה שטוב בו הוא קודם כל שהמתקן יחסית קטן ולא תופס הרבה מקום, בניגוד לדוד של 150 ליטר שנמצא בדירה.  שנית, לא צריך לחמם דוד שלם כדי שיהיו מים חמים. המתקן מחמם כל פעם את המים שיוצאים מהצינור ומשתמשים בהם כרגע. אין מאגרים שצריך להכין מראש. זה גם חוסך זמן כי לא צריך להדליק דוד שעה לפני שרוצים להתקלח, וגם חסכוני כי משלמים רק על מה שצורכים, ולא על חימום של 150 ליטר. שלישית, מכירים את זה שלקראת סוף המקלחת המים נהיים פושרים וצריך לסיים מהר מהר לפני שיהיה קר? עם גז זה לא קורה. אף פעם לא נגמריםהמים החמים.

כל היתרונות האלה נהדרים בחורף. אבל עכשיו קיץ, וגיליתי לצערי שבקיץ חימום בגז הוא רחוק מאידיאלי. למתקן הגז יש בורר טמפרטורה, ושם אומרים כמה חמים רוצים את המים. בקיץ, מטבע הדברים רוצים מים פושרים ולא חמים. אז הורדתי את הטמפרטורה למינימום, שהוא 37 מעלות. אלא שגם זה חם לי מדי, אז אני מתחילה לסובב את הידית לכיוון המים הקרים. באמצע הדרך, כשהמים עדיין חמים לי מדי, המתקן של הגז נכבה. סברתי שמדובר בתקלה והזמנתי טכנאי. הטכנאי לא ידע מה לעשות ואז שלחו לי מומחה. המומחה בזבז לי המון מים והמון גז ובסוף הסביר לי שזו המגבלה של הגז. הוא לא יכול לחמם רק במעלה או שתיים כמו שאני רוצה. אם ההפרש בין טמפרטורת המים שנכנסים למכשיר נמוכה מדי בהשוואה למה שמוגדר לו הוא פשוט לא יפעל. אי אפשר לחמם מים לעוד שתי מעלות. המכשיר לא עד כדי כך רגיש.

אז למי שאוהב את המים שלו חמים גם בקיץ אין בעיה. אבל לי, שאוהבת מים שהם רק טיפה לא קרים, יש ויש. ולכן כבר כחודש וחצי אני מכוונת למים חמים, מורידה-מורידה-מורידה עד שהמכשיר נכבה, ואז מקבלת עוד כמה שניות של מים חמים ולאחריהם פושרים ולאחריהם קרים. ואני פשוט מתקלחת במים קרים. כל הקיץ. לא הכי נעים. בטח לא כשחופפים. הנה עוד סיבה שיש לי לחכות לחורף.

נכתב על ידי אנג'י , 11/8/2012 09:36   בקטגוריות 2012, תלאות היומיום  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-15/8/2012 19:44




101,155
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)