לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אין חוקים באהבה


חגיגות שלושת החודשים שלי מאתמול קצת נהרסו לי בגלל רצח עורך הדין.
רציתי לכתוב פוסט שמסכם את פועלי ושגדולי האומה יברכו אותי, דאלי יביא זיקוקים, כאלה דברים.
אבל אז נראה לי יותר נכון לעסוק בנושא החברתי מאשר בחגיגותיי הפרטיות.
ישבתי והתלבטתי מה לכתוב ואיך לכתוב ואיך לנסח וזה הכניס אותי למצב רוח כבד.
כדי לפצות על כך הנה קטע באווירה קלילה שהוא חלק מפינה חדשה, פינת הביזאר,
שאני מקווה שיהיה לה המשך.
***

עוד דבר שחידשתי: הוספתי חלון תגובות. אתן לו הזדמנות בשלושת החודשים הבאים
אלא אם כן יימאס לי קודם.
***
הנה הקטע שמראה פעם נוספת שאין גבול לאהבה...

באדיבות היומון 24 דקות מבית ידיעות אחרונות שמספק לי בכל נסיעה ברכבת דקות ארוכות של הנאה.

נכתב על ידי אנג'י , 13/6/2008 08:39   בקטגוריות ביזארי, אהבה ויחסים, 2008  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זרש ב-15/6/2008 23:53




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)