לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים זה לא פיקניק


מלאכים לא נופלים מהשמים וחברים יש רק באגד

Avatarכינוי:  אנג'י

בת: 16



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

בלי טובות


לפני כמה ימים הגיעה לתיבת המייל שלי הודעה משמחת מסלקום.
החברה הסגולה מחלקת בכל חודש הטבות, ואני יכולה לבחור את ההטבה שהכי מתאימה לי מבין שלוש. הידד!
בעודי עולצת מכך שסלקום סוף סוף נותנים לי משהו ולא רק עושקים את חשבון הבנק שלי, מיהרתי לאתר שלהם.
לאחר עיון מדוקדק בהטבות הגעתי למסקנה שסלקום מחורבנים. בואו נבחן מקרוב את ההטבות שהציעו לי.
הטבה ראשונה: 10 דקות זמן אוויר מתנה. אמנם 10 דקות זו הטבה מאוד קטנה, עלובה ומצומקת, אבל שיהיה.
מה אכפת לי לשלם על עשר דקות פחות החודש? אבל אז קראתי שוב וראיתי שכתוב שמדובר בהטבה שתינתן
בין 9:30 בערב ל-7:30 בבוקר או בסופי שבוע. פחות אטרקטיבי, אבל בסדר. בהמשך ראיתי שמדובר בעשר דקות חינם
שיינתנו לי אם אנהל שיחה של 30 דקות לפחות. כלומר, אם אדבר 40 דקות אשלם על 30.
ואם אדבר 28? לא אקבל כלום. ואם אדבר עד 5 דקות, כמו שאני נוהגת במרבית שיחותיי? לא אקבל כלום.

בשביל לקבל את "ההטבה" אני צריכה לשלם 15 שקלים בקירוב. באמת תודה. מתנה נפלאה.
אתם יכולים אולי להיות קצת יותר קמצנים? נגיד לתת לי הטבה של 5 דקות זמן אוויר בשיחה מעל שעתיים
בין שתיים בלילה לארבע לפנות בוקר? "אוי, דיברת שעתיים ואכן מגיעות לך 5 דקות מתנה, אבל תוקף ההטבה פג בארבע
ולא נשאר לך זמן לממש את ההטבה. נסי שוב מחר, סבבה?"

הטבה שנייה. מספר נוסף. סלקום מציעה לי באדיבותה לקבל לזמן מוגבל מספר נוסף שאוכל להתקשר ממנו ולקבל דרכו שיחות.
למה זה טוב? לא ממש ברור לי. הרי מספר אחד אני בקושי זוכרת. איך אזכור שניים? ובשביל מה לעזאזל אני צריכה עוד מספר?
כדי לקבל שני חשבונות טלפון? כדי לדבר עם עצמי ולשלוח לעצמי הודעות ממספר אחד למספר השני?
ההטבה האחרונה היא הטבת
MMS. 20 הודעות במתנה. זו ההטבה הכי שווה עד כה. לא ראיתי הגבלות בשעות השימוש
וגם לא היה כתוב שזה אמנם 20 הודעות, אבל לפי בסיס 16, כלומר בעצם רק אחת עשרה ורבע הודעות בשיטה העשרונית.
במסגרת ההטבה יש לי אפשרות לצלם תמונות בטלפון (נדמה לי שבמכשיר שלי יש 1.5 מגה פיקסל. כל התמונות יוצאות איומות)
ולשלוח 20 מיצירותיי כהודעה לחבריי, בתנאי שגם הם בסלקום. הניחוש שלי הוא שההכנסות מהודעות
MMS אינן גבוהות די הצורך
וההטבה הזו נועדה להרגיל אותנו הצרכנים לשלוח
MMSים. עושה רושם שסלקום אימצה את הטקטיקה של סוחרי הסמים*:
קודם מרגילים אותנו לקבל משהו בחינם, ולאחר שנתמכר יעלו לנו את המחיר ויחככו ידיים בהנאה למראה הדוחות הכספיים.
יודעים מה? אני לא צריכה טובות ולא הטבות. אני אמשיך בשגרה שלי ואתם תמשיכו למכור כלום.
סלכלום שכמוכם.

*לא היה בכוונתי לפגוע בסוחרי הסמים במסגרת השוואה זו. מי שנפגע, עמו הסליחה.

נכתב על ידי אנג'י , 27/7/2008 20:00   בקטגוריות הומור, 2008, היכל התהילה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של No-Angel ב-31/7/2008 14:37




101,160
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הומור וסאטירה , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)