לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

?..Is There Life On Mars


Oh man, the freakiest show
Avatarכינוי:  Braille

בן: 32

MSN:  .דברו איתי





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

חנוכה ושאר ירקות


תקציר:

 

# אירוע משפחתי ראשון אחרי היציאה מהארון - הלך חלק. (:

 

# מחר יוצאים לחנוכה שמיניסטים ^____^

 

# ומחר גם... נגמר לי המלווה!#$%# (:

 

# סופסוף יש כיוון - כנס מיון של התק"מ + סמינר מיון של הצופים [שנת שירות וזה]

 

 

 

ו... מחר יוצאים לחנוכה דרום, וכלום לא ארוז :]

 

ב-היי.

נכתב על ידי Braille , 12/12/2009 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אילוזיה.


זה לא באמת נכון.

 

אתה חשוב להם, אתה כן חלק מהמשפחה.

והיא לא מתכוונת, אתה יודע.

 

 

הכל סתם שטויות, ויעבור מחר...

אף אחד לא מתכוון, וכולם מצטערים,

שוב...

נכתב על ידי Braille , 11/12/2009 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




די, מספיק כבר, אני לא יכול יותר, תפסיקו, תלכו, תמותו, תתפגרו, תשתקו לשניה.

 

אני לא יכול יותר עם ההורים שלי... אני לא יכול יותר לחיות בבית... מת כבר לעזוב, לעוף מהמקום המחורבן הזה.

פאקינג לחיות, להיות עצמאי, להיות ברשות עצמי, סופסוף..

הדבר היחיד שבו אני מוצא נחמה, הוא העובדה שבעוד מספר חודשים ספורים, אני עף מכאן.

עף לקומונה, לבסיס, לא אכפת לי כבר. כל מקום שהוא לא פה.

 

איכשהו אני תמיד נשאר לבד.

איכשהו אני מוצא את עצמי.. מחזיק את הכל, בזמן שבכלל לא רציתי להיות שם.

איכשהו תמיד כל האנשים סביבי מוצאים אהבה, ורק אני נגרר לתלאביביות המגעילה.

 

לפעמים..

אני חושב שכל העולם השתגע. שנכנסתי אל איזור הדמדומים.

ואז אני חושב, זה כולם שמשוגעים? או אני? כי זה קורה ככ הרבה בזמן האחרון.

נכתב על ידי Braille , 5/12/2009 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

16,780
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBraille אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Braille ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)