לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסיפורים שלי


סיפורי סקס אמיתיים לחלוטין.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

סקס במכונית ובמים :)


קבענו להיפגש בשעת ערב..

אני ונעם..

באתי אליו בירכתי את ההורים שלו ויצאנו לטיול לילי במכונית..

הגיעה השעה 12,

הוא עצר ליד הכנרת.

זה היה יום שני נדמה לי..לא היה הרבה אנשים..

נכנסנו למים..

בבגד ים..

התנשקנו והרגשתי את הזין שלו מדגדג אותי..

נתתי לו לנשק לי קצת מהחזה..

והתקדמנו לעבר המכונית -

רצתי לשם ופתחתי את רגליי לכיוון שלו..מאיפה שהוא אמור לבוא..

הוא נכנס וישר החדיר לתוכי..בלי לחכות לכלום..

הזדיינו ואוננו בקצב מטורף..

הוא כל הזמן נשך לי את הפיטמות..ועשה לי מסאז' בכוס עם כל השפכים שיוצאים.

נתתי לו ללקק לי ואני ליקקתי לו..

זה היה טעים

אחר כך נסענו לנחל בצפון..

שכבתי איפה שלא היה עמוק והיה עוד אדמה..

הוא נשכב עליי ושוב עשינו את זה..

הוא נשך לי את הדגדגן ונשאר לי סימן כחלחל חחח..

אוננתי לו על האף..

נכנסו למכונית שוב..והתחלנו בדרך חזרה לעיר (טבריה) ..

לסיום..מצצתי לו ובלעתי הכל.

זו הייתה חוויה שאני לא אשכח.

רוצים לענג אותי ?

תגיבו ;)

 

 

נכתב על ידי סקס-משין , 20/3/2008 16:24  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  סקס-משין

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס-משין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס-משין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)