לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שניצל!!!!!!!!!!!!!!!111


פוסטי תמונות, שאלונים ועוד שטויות [מ!ש*!ת] כאלה.

כינוי:  תובלינה (ואמילי הנדחפת)

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

למה אני עושה את זה?


הא, תורי לעדכן.

האם אי פעם למדת לקרוא תווים?

למדתי, ובדומה לכל דבר אחר בחיי, זה יצא כושל.

מה יותר שווה, פסנתר או גיטרה?
בחירה קשה. כנראה הגיטרה.

האם המילה "מפתח פה" אומרת לך משהו?
היא אומרת לי שאני ממש גרוע במקצוע כלשהו.

מה הלהקה / זמר האהוב עלייך?
התשובה מוגבלת ל-2000 תווים. מצטערת, חברים.

האם אי פעם שרת / ניגנת לפני קהל גדול?
אם לצעוק את המילים לשירים של לינקין פארק על ליאורה בפומבי נחשב לשירה, אז כן.

אם היית נוחתת על אי בודד והיה לך רק דיסק אחד, איזה דיסק זה היה?
דיסק צרוב שיכלול את לינקין פארק, השיר "אניוואן אלס באט יו", וכמה פתיחים מהסדרות שאני רואה.

מוסיקה בעברית או בשפות אחרות?
שפות אחרות. נקודה.

טוקיו הוטל או בטהובן?
התאבדות.

בן ששר או בת ששרה?
בן בן בן בן בן.

האם לדעתך מוסיקה = חיים?
כן, למה לא.

זה היה מטופש ולא חוויתי.

נכתב על ידי תובלינה (ואמילי הנדחפת) , 13/4/2008 11:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון?...


אתם מכירים את תובל?

כן, כן, זאתי שפה.

אז היא הכירה לי את ניל גיימן.

ואני חבה לה את חיי על כך!!

הוא כזה שולט.

 

אני מציעה לכולכם לקרוא את ספריו.

 

ועכשיו, בנושא שלי. אמא שלי נודניקית. בטירוף. ונמאס לי. מאוד.

 

אני יודעת שהכתיבה שלי נשמעת כמו של ילדה מתלהבת בת 10. אין לי מוזה היום.

 

אבל אני חייבת לכתוב פוסט. כי... כי... כי ככה!

 

בברכת: "בריטים זה שליטה",

אמז.

נכתב על ידי תובלינה (ואמילי הנדחפת) , 10/4/2008 19:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


יותר משמח: לגלות שאחד מאלה שלדעתך הכי יפים או שסלב עם יופי ממוצע היה רוצה לצאת איתך?
לגלות שאחד מאלה שלדעתי הכי יפים (רמז דק: זוקו!!!!!!!!!111).

יותר עצוב: שחבר שלך שאת דלוקה עליו נפרד ממך או להכשל במשהו מאוד חשוב כמו בגרות למשל?
להכשל במשהו מאוד חשוב. למרות שכלום לא עצוב, הכל כרגיל... כלום לא קורה פה, כלום לא קורה פהה...

יותר מצחיק: ההערות של סיימון באמריקן איידול או לראות שלומיאל נדפק בקיר בבהלה עם פה פעור ומתגלגל אחורה עם תחתונים מוגבהים?
אני לא רואה אמריקן איידול (או טלוויזיה בכלל), ובדר"כ גם לא שלומיאלים שכאלה. אני לא צוחקת מכלום, מגניבה שכמוני.

יותר כואב: לדפוק את האצבע הקטנה ברגל ברגל השולחן או עצירות וכאבי בטן של שבוע?
כאבי בטן. דבר שטני.

יותר מביך: לפלוט בציבור משהו בכוונה ברורה לחלוטין להצחיק ואף אחד לא צוחק או שמשהו מעיר לך על חננה דבוקה על האף?
אלוהים, שניהם מביכים באותה מידה, מה אתם רוצים ממני?!

יותר מרגיז: שמישהי מעירה לך על פריט בחיצוניות שלך שאצלה מושלם או שטיפוס שכולם דורכים עליו יורד עלייך בלי בושה?
אף אחד מהם. אני אגיד לכם מה מרגיז - מרגיז שאת הפרק ה-14 של אוואטר יפרסמו עד ה-5 למאי, וגם זה רק כנראה! זה מרגיז!

יותר טיפשי: לכתוב משהו ארוך במחשב ובסוף לגלות שעד עכשיו לא כתבת כלום או שאת מסיימת לכתוב פוסט לסגור את החלון בלי ללחוץ "שמור"?
אוקיי, זה כ"כ לא טיפשי. זה מרגיז! זה מכעיס! אתם לא יודעים מה ההבדל בין מרגיז לטיפשי, מטומטמים שכותבים שאלונים חסרי פואנטה. ושניהם המרגיזים, לשאלתך.

יותר מזעזע: לראות כלב מרוסק בכביש או לראות איש חסר כף יד אחת?
איש חסר כף יד אחת. *מצטמררת*

יותר מפחיד: להתעוור או לאבד רגליים?
לאבד רגליים!!!!!!!!!!!!111 ברצינות. אם יקטעו לי רגל אני אתאבד.

יותר אמיץ: לקפוץ באנג’י או לבקש סליחה מחברה שרבת איתה משך שנה שלמה?
לבקש סליחה וכו', למרות שזה טיפשי לבקש סליחה אחרי שנה כי מה זה עוזר עכשיו ובטח החברה סתם פוסטמה שרבה כי בטעות לקחת לה את העט ולא החזרת, יא גנבת מזדיינת בתחת.

איזה שאלון טיפשי זה היה.
נכתב על ידי תובלינה (ואמילי הנדחפת) , 10/4/2008 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

177

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתובלינה (ואמילי הנדחפת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תובלינה (ואמילי הנדחפת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)