לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Music ! Music ! Music !



כינוי:  Music ! Music ! Music !

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

אלכס


אוקיי בפוסט הקודם היה פוסט על רוני דואני או רוני סופרסטאר איך שתרצו בקיצור

בגדול רוב התגובות דיברו על אותו דבר " אהבתי פעם את רוני היום כבר לא ".

עכשיו בואו נבהיר משהו -  

בבלוג הזה אתם אמורים להביע את דעתכם על מה שאני כותבת ואתם יכולים לא להסכים

וחלילה אני לא רוצה שישתמע מדבריי שאני אומרת אותם כעובדות , כי אני מתכוונת להגיד את זה כדעה !

 

הפוסט הבא הולך להיות ארוך במיוחד אבל לדעתי מקסים כדי לכם לקרוא הכל (:

 


 

בפוסט הקרוב אדבר על אלכס

אולי חלקכם מכירים אותה ואולי חלקכם לא אבל החלק שלא מכיר אותה מאוד

כדי לו להכיר אותה והחלק שמכיר אותה אני בטוחה שכל אחד שמכיר אוהב אותה (:

אני אישית הכרתי אותה דרך הקליפ שלה בערוץ 24

והייתי פעם בהופעה שלה לבד

ולא לא שהיא חיממה את אביב גפן לשם שינוי

אז מי היא אלכס ? למי שלא מכיר אני אספר לכם עלייה מהידע הכללי שלי חח

היא רק בת 17 יום אחד החליט אביב גפן לשמוע את אלכס

שרה וכאשר ראה את כשרונה הענקי החליט

להפיק לה את אלבומה הראשון יחד עם עופר מאירי (מטרופולין ) .

היא מופיעה בדר"כ כמופע חימום לאביב גפן ובקרוב תתחיל להופיע לבד בסיבוב הופעות משלה.

 

לפני שבועיים שלושה יצא לי ללכת לטאוור רקורדס וראיתי שהאלבום שלה יצא

ואמרתי לעצמי למה לא? בסינגל הראשון שלה היא נשמעת אחלה אני אקנה את הדיסק שלה

ונחשו מה? באמת קניתי אותו .

שמעתי אותו והוא מדהים מהמילה הראשונה של

השיר הראשון ועד המילה האחרונה של השיר האחרון

יש לה קול מדהים והכתיבה המדהימה שלה עצמה, של אביב גפן,

אסף אמדורסקי, עופר מאירי, דנה עדיני, רוני ערן (אל תשאלו אותי מי זה אבל הוא כתב שיר מאוד יפה "מתוח") ,

והלחנים המדהימים רק מוסיפים לאלבום המדהים הזה .

 

האלבום כולל 11 שירים :

1. אם תפסיק לאהוב אותי

2. עלים

3. לקום וליפול

4. ואת שרה

5. אם

6. עיניים מבריקות

7. כשאשכח אותך

8. מתוח

9.על ברכיי

10. משבר

11. אם תפסיק לאהוב אותי - גרסת הופעה

 

השיר שהכי התחברתי אליו דווקא שיר שאלכס כתבה , "על ברכיי" .

אחד האלבומים הטובים ביותר שיצא לי לקנות השנה ! (:

( אולי אפילו הכי טוב ? )

 

סגנון השירים זה פופ רוק שכזה יותר פונה לכיוון הפופ

מקסים בעייני (:

ממליצה לכולם לקנות את האלבום הזה !!

לא תתאכזבו - מילה שלי

 

ועד הפוסט הבא ,

אנונימית .

 

נכתב על ידי Music ! Music ! Music ! , 26/3/2008 18:31  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון + רוני דואני


טוב אז שלום לכולם (:

אני אנונימית -

מכורה למוזיקה !

בבלוג פה אכתוב את דעתי על זמרים \ זמרות \ להקות ..

כמובן שאם תרצו תציעו בתגובות זמרים \ זמרות להקות

ואשתדל לכתוב גם עליהם (:

 

בבקשה תהיו נחמדים בתגובות שלכם כי זה מזה לא נחמד

להשקיע בפוסט ואח"כ לקבל תגובות נאצה \:

 


 

רוני דואני -

בטח רובכם מכירים אותה כ"רוני סופרסטאר"

אני מודה הרבה פעמים ניסיתי לאהוב אותה אבל אף פעם לא הבנתי באמת מה אפשר לאהוב באחת

כזו , שירים כ"כ שטחיים קול שאפילו לא מתאים להגדרה "זמרת" ולא יודעת

אני אף פעם לא הצלחתי להתחבר אלייה .

אני בתור אחת שאוהבת שירים יפים , עם משמעות ,

לא בדיוק מתחברת לשירים שלה כי להגיד " תשאיר מקום לעוד סוכריה "

לא אומר אצלי כלום , דרך אגב מישהו הבין מה היא רוצה להגיד במשפט הזה ?!

בואו נגיד ככה מדינת ישראל ידעה זמרות טובות ממנה ( תודה לאל! )

והופעה שלה אף פעם לא הייתי אבל מדברים שראיתי היא מופיעה עם פלייבקים ורוקדת

שזה עוד משהו שאני לא מצליחה להתחבר אליו כי למה ללכת להופעה שהכל שמה פלייבקים

והיא סך הכל רוקדת ? אם הייתי אוהבת אותה הייתי יכולה לשמוע את הדיסק שלה כבר בבית

חבל על הכסף להופעה או מקסימום לראות את הDVD שלה "רוקדים עם רוני"

ואם מדברים פה בגילאים היא מתאימה לילדות בנות 8 ,

והיא גם ממש ממוסחרת \ :

אחת שהולכת ומוציאה לעצמה מוצרים ( גיטרה מיקרופון וכל דברי הסופסטאר האלו )

נחשבת ממוסחרת וזה פשוט דוחה .

 

פוסט לא נחמד אבל אשתדל שהפוסטים הבאים שלי יהיו יותר אכותיים

עם אנשים יותר אכותיים (:

ועד פה לפוסט הזה ,

אנונימית .

נכתב על ידי Music ! Music ! Music ! , 14/3/2008 20:58  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





202
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMusic ! Music ! Music ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Music ! Music ! Music ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)