לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטרודל ! באנרים, עיצובים וכפתורים



Avatarכינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

למטה תגיבו! השקעתי!


הזמנה!

ותגיבו כי למה אני משקיעה??

בבקשה...


נכתב על ידי , 30/9/2008 10:10  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי.

מצטערת שלא עידקנו כי אני הייתי בפנימייה ואין לי זמן להכין דברים..

ואם אני יודיע בימים הקרובים שהבלוג ניסגר,זה בגלל שאין לנו זמן מבחינה לימודית.

ואם אתם רוצים שהוא לא יסגר... יש לנו הצעה D:

אנחנו מחפשות שותפה או שתיים

כדי שיעזרו לנו בניהול...

אז ליצור קשר...

מסן-אסיה:[email protected]

המנהלת הזאת צריכה לדעת לעצב ברמה!

ושיהיה לה זמן לנהל את הבלוג כשאני [אסיה] לא יהיה פה. ונוקה תעזור לה.

לא להתקמצן על כפתורים או משו אחר...

שהיא תהיה המון מחוברת במסן.

וזהו כעיקרון...

קצת באנרים בשביל הכיף האישי שלכם!

שימוש חופשי,אבל לא לשים בבלוגים ולהגיד שהכנתם את זה!

וכמובן אם קרדיט.

  

 

 

והנה קצת כפתורים של פרות:

  

   

 

 

 

  

  

 

  

  

   

  

 

 

 

באנרים:

  

מדגאסקר:

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

זהו D=

יאללה ביי מקווה שנהנתם [:

עריכה מספר 1:

לרוני:
 
רשימות:
 
  
  
  
  
חתימות:
  
רקע:
אייקון:
 
כפתור לינקוק:
 
מפרידים:
 
התאמה:
כותרת:לבן
פוסט:f7f399
רשימות:be7a8f
 
נכתב על ידי , 26/9/2008 17:07  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonlight ב-29/8/2010 09:26
 





6,073
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshtrudel~help & desings! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shtrudel~help & desings! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)