לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cherry Blossom Productions


3> כמו כל בלוג.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

Wings Of Hope חלק 2.


היי לכולם וסליחה על הכתיבה המאוחרת. :[

טוב בחזרה לסיפור x]

Wings Of Hope

חלק שני.

 

הדלת נפתחה. ו...

הוא היה שם.טום היה שם רק בצורה קצת יותר...מושלמת.

הוא לבש גינס משופשף במקום המכנס הישן שהיה לו,חולצתו הייתה פתוחה ויפה ולא מכופתרת וארוכה,שערותיו היו מסודרות בגל והוא נראה כל כך...חמוד.

-למה כולם מופתעים?הוא לא הבין.

כבר בהפסקה התוצאות החלו לבוא:עשרות בנות הקיפו את טום שנראה כל כך חמוד עכשיו.

-ניקול,עזרי לי!הוא זעק.

מה יכולתי לעשות? -אתה מוכרח לצחוק עלי..."...

לקחתי מחבט והעפתי את כולן.

-וואו תודה לך,זה היה קרוב!

-אין על מה.תתקשר אלי מתי שבא לך.

-באמת?מה הפלאפון שלך?

-054-123-456-789

אה,תודה!

פתאום טום ראה כמה שניקול יפה:היה לה שיער שטני ארוך,והיו לה עיניים ירוקות.העיניים הירוקות שלה היו דומות מאוד לשלו...אבל שערו היה שחור. -אנחנו ממש מתאימים...הוא חשב.ואז נבהל.

מה פתאום אתה חושב על זה!?חשב לעצמו.היא כזו יפה ואתה כזה..

-על מה אתה חושב?ניקול שאלה.

-שום דבר שום דבר" חייך במבוכה.

********************************************

-חייבים להתנקם בה!" זעקה אחת מהבנות.

-כן!כולן צעקו איתה.מה פתאום,שניקול תגנוב להם את טום המקסים?מה יש בניקול שאין בנו?..

והן החליטו להתנקם בה.

אחת הבנות חייכה חיוך שטני,ואמרה להן:יש לי רעיון..."

*******************************************

-מה דעתך שנחזור לכיתה?שאלה ניקול.

-אני מניח שאין ברירה...צחקו שניהם.

******************************************

הילדה הלכה,לקחה אבן גדולה,ושמה אותה מתחת לרגליה של ניקול בלי שתראה.

-היא בוודאי תחליק על זה,תיפול,וטום יראה כמה מעופפת היא ניקול הזו...

צמרמורת נעימה חלפה בגבה.

*****************************************

הם קמו מהספסל.פתאום טום שמע זעקה:

-אההה!אני נופלת!!!!! יבבה ניקול.

מתחת לרגליה של ניקול הייתה אבן.

אבל טום לא הספיק להגיב-ניקול נפלה עליו.יותר נכון,היא נפלה על שפתיו.הם התנשקו.

-מה לעזאזל...חשבו כל הבנות." "אנחנו עוד נתנקם בה!ידעו זאת.

-סליחה...אני...מממ...צטער.מלמל טום.

-כן...גמממאני.מצט.ערתת. אמרה ניקול במבוכה.שניהם היו סמוקים.

-טוב אני חייב לחזור לכיתה...יש צילצול...

-כן כן.גם אני... ושניהם נפרדו אחד מהשני.

במהלך השיעור,חשבה ניקול:Dammit! זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי...אני לא מאמינה.

פתאום הבחינה בתלמיד חדש שהמורה הציגה.קוראים לו קווין.

וואו...הוא נראה לי כל כך מוכר...חשבה ניקול. והוא בהחלט היה מוכר לה:

לפני שעברה דירה,קווין וחבריו היו מציקים לה כל יום...כל הזמן...מכים אותה,לועגים לה...

ביום שעברה דירה,הבטיח לה קווין:אל תתדאגי...אני אהיה שם כדי להציק לך..."

-זאת ההזדמנות שלי להתנקם בו..." חייכה ניקול.

"היי אתה!זוכר אותי!?" צחקה ניקול לקווין.

-אני חושש שלא...מי.." אבל הוא לא הספיק לסיים את דבריו.

ניקול סטרה לו,הכתה אותו והעיפה אותו מהכיתה.

-את יודעת מה זה אומר..ניקול." אמרה המורה...

-...עונש... אמרה ניקול במבט מזלזל.

בחדר העונשים,מצאה אם טום.

-מה אתה עושה כאן?!חשבתי שחנונים לא מקבלים עונשים..." שאלה ניקול מופתעת.

-גם לחנונים מותר להיות רעים לפעמים...העפתי אותו אחרי שהוצאת אותו מהכיתה" צחק טום.

המורה נכנסה,והתחילה לבלבל להם תשכל:bla bla bla bla bla bla...BLA BLA BLA...

והם נרדמו.עברו שעתיים.

"איך הזמן עבר!זה כבר ערב!" אמרה ניקול. היה חשוך בחוץ.

-רוצה שאלווה אותך הביתה?שאל טום.

-לא צריך,אני גרה קרוב.אני צריכה ללכת.ביי!" אמרה לו ניקול,והם נפרדו.

בדרך הביתה,שמעה ניקול רשרוש בין השיחים.משהו זז שם.

-מי זה,ענה לי!!" צעקה ניקול.

שתי ידיים נשלחו לעברה,ולפני שהספיקה לצעוק כבר חסמו את פיה.

היא נבלעה בין השיחים.

 

מה היה בין השיחים,או מי היה שם?האם קווין יזכור את ניקול בסוף?והאם טום אוהב את ניקול,אחרי הנשיקה שהייתה להם?

להיות מעודכנים~~~

נכתב על ידי ix3Candi , 21/3/2008 11:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי.אני מתחילה את הסיפור D:


אוקיי,אין לי כוח לחכות עכשיו כמה ימים ורק אז להתחיל לכתוב סיפור אז יש לי רעיון-אני יתחיל עכשיו! D=

טוב,אז ככה:

אני כותבת סיפור בהמשכים,שיעודכן כל כמה זמן. זה תלוי גם במספר האנשים שיקראו o.O

אז הנה ההתחלה:XD

 

WingsOfHope

חלק ראשון

כשניקול הייתה בת 5,הוריה התגרשו.

אני זוכרת איך קראתי לאמא בדמעות ושאלתי אותה:אמא!מתי תחזרי?...

אבל אמא הייתה כבר עם תיק,קצת אוכל וקצת מים,ואמרה שהיא תחזור בקרוב.

חשבתי שהיא תחזור-אבל טעיתי.עד היום אני כועסת על עצמי כמו ילדה קטנה,על שנתתי לה ללכת. שאלתי את אבא:אבא!מתי אמא תחזור?

אבל אבא לא ענה.הוא רק אמר שאמא לא תחזור יותר.לעולם.

בכיתי,אמרתי לו שהיא עזבה באשמתי.אבל הוא תמיד אמר:זה לא באשמתך,מתוקה...באמת.

השנים עברו,וגדלתי.כל יום חיכיתי לבואה של אימי,כל יום הולדת התפללתי שתחזור-אבל היא לא חזרה.

אבא כבר לא הסתדר במקום עבודתו,אבל זה לא העיקר:הלב שלי נשבר.

חברתי הטובה ביותר,האנה-בגדה בי-היא גנבה לי את החבר שלי,שכל כך אהבתי אותו.כבר לא יכולתי לסבול את החיים בשכונה.

אז אבא ואני עברנו דירה למקום חדש,בו איש לא הכיר אותנו.

אבא מצא מקום עבודה חדש,והיה עסוק:כבר לא היה לו זמן בשבילי.גדלתי בכוחות עצמי.

התחלתי ללכת לבית ספר חדש,והבנות צחקו עלי:תראו איזה כובע מכוער יש לה! תראו איזה בגדים!אה,לא פלא,זו הילדה החדשה.

אבל התעלמתי.ידעתי,שהם סתם מקנאות.

במהלך השיעור הן כל הזמן קרצו אחת לשניה,הן יכלו להראות "בוג קורץ מתקרצץ" נהדר.

בהפסקה,ראיתי אותן מכות ילד-היו לו משקפיים ובגדים ארועים אפילו שזה היה קיץ.אפשר להגיד שהוא סוג של חנון.

אמרתי להן להפסיק,והן שאלו:ואם לא?מה תעשי לנו?

-אל תאלצו אותי לשבור לכן את הציפורניים.

והן רצו בוכות. עזרתי לחנון על הרצפה לקום. הוא הודה לי ואמר שבחיים לא פגש מישהי שעזרה לו.

-איך קוראים לך?

-טום.לך?

-ניקול.

רוצה לאכול ארוחת עשר ביחד?

-כן בטח.נתראה אחרי השיעור.

אבל הוא לא היה שם. חיכיתי וחיכיתי,ואז פתאום הוא התקשר ואמר שהוא מצטער ושהוא צריך לעזור למישהו בשיעורים של ביולוגיה.

הוא באמת חנון...אך טום ידע שהוא הולך לפצות את ניקול מחר..ובגדול.

יום לאחר מכן,כולם ישבו בכיתה.אבל טום לא היה שם. תהיתי איפה הוא?הוא אף פעם לא איחר...

ואז פתאום,דלת הכיתה נפתחה. פני הילדים היו המומות,ואני הייתי בשוק.

 

מי היה בדלת?מה גרם לכולם להיות המומים?האם ניקול תצא לדייט עם טום בסוף?D: להיות מעודכנים!

 

 

 

 

נכתב על ידי ix3Candi , 14/3/2008 16:03  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אה.בלוג חדש.יאי. D:


אה.היי.

בלוג חדש,מגניב לי D:

אני לא יודעת אם אני יעדכן את הבלוג הרבה כי אין לי כל כך מה לכתוב,אולי אני יכתוב איזה סיפור דרמה בהמשכים או משו.יהיה מעניין... ^^

בקיצור רק אם אתם משועממים תכנסו. D:

 

שלכם,

      ix3candi

נכתב על ידי ix3Candi , 14/3/2008 15:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ix3Candi

בת: 30

תמונה




159
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לix3Candi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ix3Candi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)