לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its not you, its me


אושר- זאת רק מילה

Avatarכינוי:  move bitch!

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

ליל הסדר_לפגוש את האקס_ולהיתמזמז איתו ???


 

שלום וחג שמח :)

איך היה הסדר?...עשינו אותו  אצל חברים , איזה 50 אנשים מינימום ובינהם האקס שלי . כן ,  לא ידעתי שהוא מוזמן . ..

וואו ..זה היה השוק של החיים.

אני יושבת לי ומדברת עם איזה מיליון סבתות (לוזרית , כן אני יודעת) ופתאום אני שומעת .."דניאל!! איךך גדלת מותקק!" לא הצלחתי לראוות מרוב האנשים אבל אז ראיתי אותו מיתקדם להביא נשיקה לכל אחד...

ואני פשוט ישבתי שמה , הוא לא שם לב שאני שם..

הוא התקדם ואז הוא ראה אותי והיסתכל אליי ...

הוא התקרב אליי והיא במרחק  מטר ממני..

היסתכלתי אליו מבלי לחייך.. אבל הוא חייך אליי חיוך קטן שפשוט גרם לי לרצות לבכות ולצרוח עליו .

אני קמתי מהספה שישבתי אליה ביד אחד הפלאפון וביד השנייה כוס יין אדום.

אני באתי כיאילו לעבור אבל הוא חסם אותי , הוא חייך ואמר "חיבוק בין ידידים?"

יואווווו הוא הריח מדהים וניראה מדהים הייתי עושה אותו ברגע הזה..

אבל לא , לויקה אסור להיראות חסרת כבוד עצמי נכון? ...

" מה אתה עושה פה?"

" סתם.."

הוא בא לחבק אותי אבל התרחקתי..

החלטתי לצאת החוצה לסיגרייה , בחיי שהייתי צריכה אחת...

לחברים האלו היתה גינה מהממת...היה לגינה מין מפל מים קטן כזה וגם ג'קוזי , ממש טחונים..

מכירים את זה שאתם איפשהו ממש רומנטי ואז אומרים - וואי כלכך מתאים לי עכשיו חבר..

אז זהו- שחבר שלי פשוט היה במרחק כמה מטרים ממני ...סליחה , חבר לשעבר
ואז ראיתי אותי יוצא החוצה..
הוא בא והיתיישב לידי ..הוציא סיגרייה ואז היתסכל אליי בפעם הראשונה ..
יש לך אש?"
לא ידעתי שאתה  מעשן ..
אמרתי מבלי להיסתכל
כן .....
הוא היסתובב והחזיק אותי , ראיתי שהוא בא לנשק אותי
אתה ניפרדת ממני ..אמרתי ,  ועלו לי דמעות לעיניים
לא בגלל שאני לא אוהב אותך..
נשענתי אחורה על הספסל והוא פשוט נישק אותי ..

נכתב על ידי move bitch! , 20/4/2008 01:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פגשתי מישהו חדש, אולי זה יעזור לי לצאת מהבאסה :\


 

פגשתי מישהו חדש, ואני ממש שמחה לגבי זה.

נימאס לי להיות בבאסה כל היום  כי חבר שלי עזב אותי ,  לשבת במסדרון ולראות בנות קופצות עליו  ...

לעשות כיאילו לא איכפת לי אפילו שהכי בעולם..

בקיצור חברה שלי -ליה. החליטה שהיא שונאת לראות אותי מבואסת כל היום, והחליטה לשדך לי את בן דודה..

זה היה רעיון נחמד , אבל אני דווקא שמתי עין על החבר של בן דוד שלה...

( יהיה מסובך להסביר את זה כשישאלו איך הכרנו)

הוא לקח לי את מספר הטלפון ומאז אנחנו לא מפסיקים להיתכתב..

והוא כלכךך חמוד!! ..ניפגשנו לפני יומיים אחרי בצפר ודיברנו ואחרי שהוא ראה שאני מעשנת הוא לקח את החפיסה וזרק לפח!..תאמת שלא ממש כעסתי , לא כלכך רציתי לעשן אבל כשהוא לא היסתכל החזרתי את החפיסה לתיק.חעחעח.

אחרכך הוא לקח אותי לאיזו פינה חשוכה ונישק אותי ..רררר זה היה מדהים בחיי...הוא פשוט היה מדהים..

איך שכחתי- חתיךךך...

טוב דיי הבטחתי לליושק'י (ליה) שכתודה אני ישים תמונה :)




כוסיט אה?

ליה - תודה.

יכול להיות שיש פה התחלה חדשה וזה טוב :)

נכתב על ידי move bitch! , 9/4/2008 20:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





234
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmove bitch! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על move bitch! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)