לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Love in a Paint Box


חשבתי לעצמי שבטח גם הוא מחפש את השקט שגם אצלו יש איזה בלאגן שזה עושה לו טוב שאני מיואשת

כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

הרסתם לי את החיים.


"חוצפנית" את קוראת לי. אני החוצפנית? את החוצפנית! אתם יודעים מה עשיתם לי? אין לכן מושג! את אומרת דברים שהם הרבה מעבר להבנתך אז כדאי שתשקלי מילים. אני במקומך לא הייתי ממהרת להסיק מסקנות כי באמת אבל באמת שאין לך אולי אפילו שמץ של מושג קלוש אפילו.
"מילא היית פרפקט". מי אמר שניסיתי בכלל? שימי לב שכל ההצלחות שהבאתי לך לשולחן באו ללא מאמץ בכלל, כי ידעתי שלא משנה מה לא תעיפו אותי. חשיבה מוטעית, נכון. איבדתי המון מוטיבציה במהלך הקורס אבל זה לא קשור עכשיו. אני מדברת על הפאשלה שלכם כרגע, לא על שלי.
תפסתם אותי בצוואר ושמתם אותי במקום חדש עם חיים חדשים - כמו כל שאר הבנות שהגיעו.
הצבתם לי תנאים ומשמעת שאני לא רגילה אליהם - כמו כל שאר הבנות שהגיעו.
הכל חדש, הכל שונה. עדיין כמו כולם.
אבל מה עם העובדה שאני בחיים שלי לא הייתי צריכה להתמודד עם חברה סטרייטית בארץ? הייתי בבועה ושמרו עליי תמידית. נכון שבסופו של דבר צריך לצאת מזה, אבל לא חשבתם על זה שכשזה יקרה אז זה יהיה קשה? אני כבר מלא זמן לא מופיעה בדראג, שזו הייתה תרפיה אדירה בשבילי. אני לא מופיעה בערב גאלה של מצעד הגאווה בירושלים בגללכם כוסעמק!!! איך אתן מעיזות לזלזל בכלל במעמד?! אין לי חברים פה ואני רחוקה מלהיות מאושרת כאן. אין לי את השעשוע שהיה לי פעם. אין לי ריגושים. אני לא מצליחה לפתח את הריגושים הקטנים האלה שאני צריכה! אני צריכה את זה. עם כמה שזה שטותי וילדותי - זה חלק ממני. סירסתם אותי.
אז וואלה היה קשה. קשה מאוד אפילו. כל כך קשה שאני יכולה לסכם את החמישה חודשים האלה כסבל מוחלט.
אי לכך ובהתאם לזאת, תודה. למדתי המון.
סלחו לי שאני לא אזכור אף אחת מכן לטובה כי מיררתן לי את החיים.
אני מאוד מקווה שחוויה כזאת לא תחזור על עצמה לעולם. זה לא ראלי ואני לא מבינה איך זה תורם לאנשים בכלליות. חמישה חודשים של לחיות אחת בתוך התחת של השנייה וכולה יומיים בשבוע להיות בבית. זה מטריף בן אדם.
תודה לאל שזה נגמר.
נכתב על ידי , 2/5/2010 01:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,190
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לemble אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על emble ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)