לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Duck In The Bath


אל תקראו מה שכתוב פה תקראו את מה שכתוב למטה =]

כינוי:  Michal :P

בת: 29

ICQ: 24457568 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

יום רגיל


סתם יום רגיל.

היה לי היום מבחן בתנ"ך..

הוא היה ממש קשה..

המורה הזאת נותנת שאלות של בגרות!!
מה היא לא מבינה שאנחנו כיתה ח'?!?!?!

 

טוב קיצר אין מה לומר..

היום אכלתי מאפין בבצפר=]

חחח

המורה שלי לספורט כל שיעור נותנת לנו דקה אחת לעשות כמה שיותר כפיפות בטן!

יום שישי מבחן בהבעה..

אני כל כך גרועה בזהההההה!!!

 

ושבוע הבא- מבחן במורשת!!
אין לי כוח....

 

זה הכל..

לא חפרתי אבל סוף סוף עידכנתי..

תירצו להגיב- תגיבו.

לא תירצו- חבל.

נכתב על ידי Michal :P , 30/1/2008 16:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום




כמה זמן לא עידכנתי!!!!
וואאיייי

סורי לכל מי שהתאכזב שלא עידכנתי חודש..

אני מתחילה לעדכן כל יומיים שלושה..

עכשיו אני לא מעדכנת עידכון ארוך,

רק כמה שורות..

וזהו

אני עוד אוסיפ דברים

אבל אם אתם רוצים את יכולים להגיב על מה שאתם רוצים=]

 

ביי


 

 

 

 

אתם יודעים מה..

הינה כמה תמונות..

ואתם יכולים להעתיק מה שבא לכם כי אני לא הכנתי את זה:

 

 

 



 

 



נכתב על ידי Michal :P , 26/1/2008 18:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMichal :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Michal :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)