לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אף אחת.



Avatarכינוי:  Nobody .

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

אמא שלי ברחה , אבא שלי מת .


למטה
נכתב על ידי Nobody . , 16/3/2008 16:04  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמא שלי ברחה , ואבא שלי מת .


 

קוראים לי אנה ( שם בדוי ) ,

בת 16 מאיפה שהוא בארץ ..

אף פעם לא הייתי ואני לא יהיה בן אדם שמתלונן על החיים שלו ,

ואני גם יחסית סגורה , ולא נוהגת לספר לאנשים על החיים שלי , ומה שעובר עליי ,

ובגלל זה אני לא מתכוונת לגלות את השם האמיתי שלי פה  .

כשהייתי בת שלוש , אמא שלי ברחה מהארץ , ונטשה אותי ואת 2 האחים שלי עם אבא שלי .

עם הזמן למדתי להתרגל לזה , והכרתי הרבה ילדים שהסיפור שלהם דומה לשלי .

כשעברתי לחטיבה , היה לי בעיות נפשיות , ויחד עם זאת ,

הגיעו כל הבעיות החברתיות .

הציק לי היחס של הילדים אליי , והתחלתי לזלזל בעצמי גם כן ,

התחלתי לעשן , לחתוך ורידים , שתיתי אלכהול , והרסתי לעצמי את כל החיים .

כשהייתי בת 12 וחצי , אחותי בת ה17 ברחה מהבית ולא נראתה עוד ,

מאז היו למשפחה שלי הרבה בעיות פנימיות ,

אבא שלי החל לחוות הרבה התקפי לב , ופונה רבות לביה"ח .

אני ואחי בן ה16 היינו נישארים הרבה לאותם שבועות לבד בבית ..

כל החיים שלי נורא "התבלגנו" , לא הייתי משלימה שעות שינה , לא הייתי הולכת לבית הספר כלל וכלל .

 

המשך:

בגיל 13 וחצי אבא שלי מת מהתקף לב במשרד העבודה שלו ,

כאשר גילה שאני מעשנת .

עד היום אני לא מסוגלת לסלוח לעצמי על זה שאני גרמתי למותו .

אחי כבר היה בן 17 ונשלח לצבא מוקדם ,

ואותי שלחו לגור עם דודה שלי .

בגיל 14 , ראיתי שוב את אחותי אחרי שנה וחצי . היא סיפרה שהתחתנה עם חבר שלה , ונולד לה ילד , אבל הילד הוא לא מחבר שלה , אלה מערבי .

החבר שלה גירש אותה מהבית שלו , ולכן היא תחתנה עם אותו ערבי . לא היה להם כסף למחייה , אז היא מכרה סמים .

ועכשיו המשטרה מחפשת אחריה . לכן היא בורחת מהארץ .

אחרי יומיים היא שוב נעלמה , ועד היום לא שמעתי מאחי .

לאחר שנה , נודע לי שאחותי יושבת בכלא , מכיוון שנתפסה כאשר ברחה מהארץ .

בכלא היא התאבדה .

עד היום לא ראיתי ולא שמעתי מילה מאחי , ומאחותי ומאמי .

ואת אבא שלי אני לא ישכח לעולם .

 

כל האנשים שחושבים שהחיים שלהם קשים כי הכלב שלהם מת והחתול נדרס ,

טועים , אז נכון שזה כואב , אבל זה עובר וממשיכים הלאה , הכל כתוב למעלה .

אני את החיים האלה מתכוונת לעבור , ולהיות חזקה . אני לא אשבר .

כי אני יודעת , שזה מה שצריך לקרות , וזה הגורל שלי .

די לבכות על זה שאתם לא יכולים לרדת 2 קילו מיותרים .

זה שטויות , החיים שלכם יפים , ובגלל שרובכם צעירים , כדי שתתחילו לחיות את החיים , כי עוד לא עברתם כלום .

נכתב על ידי Nobody . , 16/3/2008 12:18  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





170
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNobody . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nobody . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)