לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ש-ל-מ-ו-ת-! fall out boy


האתר מוקדש ללהקהה הכיי מושלמתת בעולםםם פול אווט בוי.... ולבסיסט הכיי חתייךך בעולםם pete wentz


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

החלטתי ליסגור.. מי שאכפת לו מבהלוג שיצור איתי קשר בבקשה.. שי


...
נכתב על ידי pete my love , 26/3/2008 17:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכוןן..!


אוקעע אזז היום ראיתי את הקלטתת.. שלך פיטט.. =//

 

זה לא היה כזה נוראא כמו שחשבתי רק היתנשקתה עם מישהי והיאא היתה כזה שמחהה.. =]]

 

ברור לי שעשיתה את זה המון פעמיםם <סורי שאני אומרת את זהה אבלל.. לא חשובב> אבלל.. לא יודתעתת..

 

קיצרר אני עכשיו די שמחהה ואני יודעתת שזה לא כזה נורא..!! =]

 

הולכתת עוד שנייהה לבאולינגג אסס.. אני מסימתת היום בערבב פוסטמונותת.. =]]

 

3>> שיי

נכתב על ידי pete my love , 23/3/2008 10:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו שהבטחתי פוסטמונות מ-פ-ו-ר-י-ם-! =]]


 

היי מה נישמעע?~! אני לאא משוו.. =//

 

אףף אחדד לא כסס לבלוגג... ואיןן לי מהה לעשותת.. ניראלי שאני אסגורר אותו.. =[[

 

כמו שהבטחתי הינה כמה תמונוץת מפורים..=]]

 

<היה כל כך כיפפפ=]]>

qd2unyn231mn.jpg>> אניי.. <התחפשתיי לפוקה מיי שלאא הביןן..>

 

mytq0itmm03m.jpg> מורוש בטרוף הדוסה... =]

 

mmtznfxdzwgh.jpg> מימין לשמאל לילוש אני ברוש ולמעלה שחר...

 

eymwygymj0yz.jpg> ברושש בשיגעון המשקפיםם... =]]

 

זהוו יההיהה החגג הכיי כייפפ!! כניראהה מחרר הולכיםם ליםם או לבאולינגג.. =]]

 

יאלהה ביי..

 

קצתת פיטט ופטריקק

 

>> אחתת החמודותת!! =]]

 

פיסס אנד לבב!! =]] 3>>

> אתה ואשלי הכלבהה אתהה חמודד ^_^ הלוואי שהיאא תמותת!! בעעהה!!

 

קצתת פטריקק.. =]] ^_^

> אתהה די קטןן פוו לא?~!

 

> התגברת על ה"כיעור" <אני לא חושבת שזה כיעור ככה חלק חושבים> יצא די סקסיי.. %]

 

היתי חיבבתת לשים את הגירסא המצוירת שלכם בקליפפ   The Carpal Tunnel Of Love >> ח-מ-ו-ד-!! **__** ^^__^^ =] <ןועוד סמייליי~~ :-p

יאלהה ביי

נכתב על ידי pete my love , 22/3/2008 20:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  pete my love

מין: נקבה

תמונה




138
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpete my love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pete my love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)