לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Alone.


Only God can help us this time.

Avatarכינוי:  Chris.™

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

Happines.


כריסי שלי ?

אני אוהבת אותך #

כלכך הרבה , את לא יכולה לתאר בכלל !

את מדהימה , את חברה כלכך טובה , את תמיד מצחיקה אותי כשרע לי .

ושלא נדבר על זה שאת פאקינג סקסיט *____*

גרררר עלייך :)

את מושלמת .

מכל בחינה !!1

את גם יפה , ואל תגידי לי ששיער חום ועיניים ירוקות זה מגעיל , זה מושך . D =

אני באמת אוהבת אותך ,

חברה יפשלי 3 # >

שלא נדבר על מאט , שמתעלייך יותר ממני P :

תזהר לך , מאט , אני עוד אגנוב אותה . (מוחעחעחעחע)

ואם את תוהה איך ישלי ת'סיסמא שלך , אז , תמשיכי לתהות xD

מווואה3>

 

אוהבתותך הכי בעולם , ואפילו יותר ,

לולה . ( L )

נכתב על ידי Chris.™ , 11/6/2008 12:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ema__xX ב-12/6/2008 00:54
 



10-06-08.


להיות שלמה?

מה? יש כזה דבר?

תמיד תהיתי איך זה מרגיש.

ידעתי איך זה מרגיש להיות דחויה, טיפשה, רעה, מוזרה, אוהבת ולא נאהבת, בלתי נראית.

לא ידעתי איך זה מרגיש להיות שלמה.

אפשר? ביקשתי את זה? רציתי את זה.

אבל איך אני ארגיש שלמה במקום שאני לא מרגישה בו בנוח, איפה האמת?

הלוואי ויכולתי לדעת, ולו לשנייה - איך זה מרגיש להיות שלמה.

איך זה מרגיש לדעת, פשוט לדעת, שהכל טוב, שהכל מרגיש שלם כזה.

אם יכולתי לא להרגיש חלל בתוכי כשהאנשים שאני אוהבת לא קרובים.

לא להיות תלויה באף אחד.

אוח, גאד דאמט.

"למה את ככה?"

"ככה איך?"

"ככה מדוכאת."

"לא סתם..שום דבר מיוחד."

"בטוח?"

"לגמרי."

"טוב, תביאי חיבוק."

"טוב."

 

למה אתה כ"כ טוב אליי? כשאני לא רוצה לדבר על משהו, אתה יודע. אבל אתה יודע שאני תמיד צריכה חיבוק.

 

אני אוהבת אותך, מאט3>

נכתב על ידי Chris.™ , 10/6/2008 20:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Chris.™ ב-11/6/2008 13:03
 





117
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChris.™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chris.™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)