לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  בילבי לא כלום

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חצי שנה של אבל.


אני לא מאמינה שעברה חצי שנה מאז שהוא נפטר. הזמן עובר כלכך מהר, נדמה שרק אתמול ההורים היו נוסעים בקביעות לבית החולים לבקר אותו.

נדמה שרק אתמול הם הגיעו הביתה, הושיבו אותי ואת אחותי בסלון וסיפרו לנו ש"סבא בשמיים עכשיו".

נדמה שרק אתמול נסענו לשבעה כל יום, זה היה בסוכות, היה חופש, היינו נשארים שם עד הערב, פוגשים את כל המשפחה המורחבת ומדברים עליו, איזה בן אדם מדהים וטוב הוא היה.

נדמה שרק אתמול נסענו לגילוי מצבה.. ראינו את השם שלו חרוט על השיש, וסבתא בכתה, וצעקה שהיא רוצה להיות שם, איתו ביחד, לישון בנחת מתחת השיש המבריק.

 

אחרי חצי שנה ארוכה של אבל, ששני הסבים שלי עלו לשמיים והשאירו אחריהם משפחות כאובות.. אני עדיין לא מאמינה שהם הלכו.

שלא נלך בכל שבת לבקר אותם, שהם יהיו שמחים ובריאים ויחד הם ידברו עם ההורים שלי על הדירה החדשה שהם ראו,או שאני והאחים שלי לא נשחק ביחד פינג פונג במרתף עם סבא.. על כל הדברים המאוד שגרתיים שרק עכשיו למדתי להעריך.

 

אני אוהבת את המשפחה שלי. ואין עוד מה להגיד..

 

 

אני בחיים לא אשכח את הימים האלה. הכרחתי את עצמי להישאר אופטימית, אפילו שכל העובדות היו מצביעות על ההפך. הציפייה והאכזבה, אני בחיים לא אשכח את זה.

אני בחיים לא אשכח אותם. אלוהים.. תודה שנתת לי זמן להכיר אותם.

נכתב על ידי בילבי לא כלום , 15/3/2008 19:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gsh. ב-16/3/2008 16:34
 



רק אני תקועה בבית ורואה שידורים חוזרים של כולם אוהבים את ריימונד


שנה הבאה אני עוברת מהעיר הפאקינג פלצנית הזאת.
כולם כאן כאילו חיים בשביל ללכת לבית קפה שלהם ולראות הדוגמניות והישרדות.
יש כאן אנשים נחמדים, אבל לא יודעת, תמיד כשמגיע הזמן שהולכים למקומות ביום ששי בערב
אני איכשהו תמיד נשארת בבית ורואה שידורים חוזרים של כולם אוהבים את ריימונד וסקס והעיר הגדולה.
אני כל כך נואשת שכבר קראתי הארי פוטר 7 כבר שלוש פעמים -_-

אוף אוף כשאחותי הולכת למסיבות עם הפאקינג חבר שלה והחברים שלה אני נשארת כאן לכתוב בבלוג הבטח הכי גרוע וחסר תגובות שהיה אי פעם בישרא בלוג..  לא שאני מופתעת..

יום ששי משעמם, כמו תמיד, אני רוצה לעבור כבר, אבל בעצם לא רוצה לעבור.. בלאט, אני לא יודעת מה אני רוצה.
לילה טוב.
נכתב על ידי בילבי לא כלום , 14/3/2008 22:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,358

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילבי לא כלום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילבי לא כלום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)