לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד סיפור אחד ודי


בלוג סיפורים בשבילכם וגם בשבילי.

Avatarכינוי:  רותם | עוד סיפור אחד ודי

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

סגור


סגור

מצטערת.

אני לא רוצה להתחיל פה מגילות אבל בואו נגיד

שזה מסיבות אישיות ולא כל דבר אחר שקשור

לבלוג או לישרא.

תודה לכם, היה לי מאוד כיף :]

 

3>

נכתב על ידי רותם | עוד סיפור אחד ודי , 28/4/2008 15:24  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלייי [: ב-2/5/2008 16:42
 



פרק 11 || פרסים D:


היייי :]

המון זמן לא עידכנתי.

אני רוצה להודות לכם, שביום שלישי היו לי 225 כניסות D:

המון תודה 3>

אני שמחה שאתם מתעניינים בסיפור, לפחות חלקיכם.

מקווה שתהינו היום מפרק 11 שיצא דווקא נחמד (;

3>

מהפרקים הקודמים:

ירדנו במעלית. קומה 4... קומה 3... קומה 2... קומה 1... לובי!

יצאנו מהמעלית ולא האמנו מי חיכה לנו שם, מכוער כזה.

 

הפרק הזה:

כן, זה מה שאני חשבתי. שהוא הכי מכוער בעולם. מאז שהייתי קטנה הוא היה מגעיל אליי. אני לא סובלת אותו. אוקיי, אם לא ניחשתם אז זה היה דויד.

 

"מה אתה עושה פה?!" אמא שלי נלחצה. יצאנו כולם מהמעלית.

"שלום גם לך" אמר דויד ברשמיות תוך כדי הליכה.

"היי..." אמא שלי קצת נרגעה ואני התחלתי להלחץ.

"מה אתה עושה פה?" שאלתי.

"באתי לנוח קצת" זה נשמע לי הזוי לרגע.

"כמה זמן אתה כבר פה?" אמא שאלה.

"שבוע וחצי"

"וואו! הרבה" אמרתי.

"בא לכם לבוא אליי בערב? לשתות קפה או משהו?" זה מה שחסר לי עכשיו. שהוא יהרוס לי את החופשה!

"לא..." לחשתי בטעות.

"לא?!" דויד שמע.

"חח... סתם צחקתי" יצאתי מזה איך שהוא בסוף.

"נראה אם זה יסתדר לנו. באיזה קומה אתה?"

"בקומה רביעית" הוא ענה.

"איזה חדר?" אמא שאלה. אבא נראה לא קשור. עמד והסתכל.

"2443"

"אוקיי, להתראות" אמא שאלה אמרה והלכנו.

 

"מי זה?" אבא שלי שאל. כנראה שהוא באמת לא זיהה אותו.

"סתם, חבר לשעבר"

"טוב... את באמת מתכוונת לבוא אליו?" אבא קצת כעס, בערך כמוני.

"לא יודעת. אני שונאת אותו. בן אדם מגעיל, סתם מנסה להראות נחמד"

"אז לא חייבים להזמין אותו" אמרתי.

"אוי, אנחנו מאחרים לארוחת ערב" אמר אבא והלכנו כולם ביחד.

 

נכנסנו ובפתח עמדה המארחת.

"שלום, שולחן לכמה בבקשה?"

"שלושה" אמא שלי ענתה.

"אוקיי, בואו איתי" היא הובילה אותנו. היא הראתה לנו שולחן מסודר ומאורגן.

"תודה" אבא אמר ואמא התיישבה.

"אני אשמור לכם פה עד שתקחו מה שבא לכם לאכול ואני אבוא יותר מאוחר" אמרה אמא.

"בסדר" אמרתי. הלכתי עם אבא ובחרתי מה לאכול. כשבאתי להתיישב נשמע צלצול. כנראה הפלאפון שלי. הרמתי במהירות את הפלאפון.

 

"הלו?" עניתי במהירות.

"הייי נעמה! זאת שיר"

"היי. איך התגעגעתי אלייך!" אמרתי לה בשמחה.

'מי זאת?' אמא לחשה לי 'שיר' לחשתי חזרה.

"מה שיר?!" שיר שאלה.

"סתם, אמא שלי שאלה אותי עם מי אני מדברת"

"אה, איפה את?" היא הסתקרנה.

"באילת"

"באילת?!?!" היא הופתעה.

"כן"

"למה? ככה סתם?" היא שאלה. לא רציתי להגיד לה את הסיבה האמיתית, שזכינו בלוטו.

"כן, ההורים שלי עשו לי הפתעה" לא שיקרתי.

"הבנתי, מתי את חוזרת?"

"עוד ארבעה ימים. היום הזה ועוד שלושה" עניתי.

"וואי, מלא זמן" היא אמרה ואני צחקקתי. "טוב אז תהני לך" היא המשיכה.

"תודה רבה"

"ביי"

"ביי"

-ניתוק שיחה-

 

"זאת הייתה שיר"

"כן אני יודעת" אמרה אמא.

"היא הופתעה שסתם ככה נסענו בלי שום הודעה מראש"

"כן... זה צפוי" אמר אבא ולקח את המזלג מהשולחן. אני גם עשיתי כמוהו וכך גם אמא. שלושתינו אכלנו על יד השולחן. האוכל היה בסדר. אמא עושה יותר טעים. כשסיימנו לאכול קמנו וניגשנו ללכת, אך שוב היה משהו שהפריע.

 

"היי, איך היה האוכל?" זה היה דויד. איזה דביקי!

"בסדר, סיימת גם?" אמא שאלה.

"כן"

"טוב, אז בוא נלך כולנו" היא אמרה.

"בסדר" יצאנו מחדר האוכל והתקדמנו לעבר המעלית.

"אז עוד כמה ימים אמרת שאתה הולך?" שאל אבא. נראה לי שהוא מאוד רצה שדויד ילך מפה. כמו קוץ הוא תקוע לנו. כמו עלוקה, אני נשבעת לכם.

"יומיים" דויד אמר ואבא נשם לרווחה. נכנסנו למעלית ולחצנו על הקומה החמישית ודויד על הרביעית.

קומה 1, 2, 3 והוא הגיע. אני כל כך שונאת אותו. למה הוא כזה נדבק מעצבן? עכשיו הגיע גם תורינו ויצאנו מהמעלית.

"הוא כזה מעצבן" לא התביישתי ואמרתי.

"דיי נעמה, הוא דווקא בסדר"

"בסדר?" התפלאתי.

"כן..." אמרה אמא, אבל ידעתי שהיא משקרת.

 

היום השני והשלישי היו דווקא נחמדים. טיילנו קצת בסביבה- בטיילת, הלכנו למסעדה ואפילו ההורים קנו לי כמה בגדים יפים. אבא שלי קצת סבל מהקניית בגדים, כי הוא לא סובל את זה אבל בסוף היה בסדר. הנה אני, ביום הרביעי באילת יושבת בתוך ג'יפ גדול, חמישים מליון שקל בבנק, מחכה להורים שיגידו לי שעוברים דירה. לגמרי לא רציתי, אפילו שאני לא מקובלת. אני יודעת שלעבור ככה זה לא יעשה לי טוב. המשכנו ליסוע, זאת אמורה להיות נסיעה מאוד ארוכה. אני לא יודעת מה אני יעשה בכל הזמן הזה.

"נהנת נעמה?" אבא שאל.

"כן, מאוד" אמרתי. 'חוץ מזה שדויד נדבק' רציתי להמשיך, אבל לא רציתי להרוס.

"מה היה לך הכי כיף?" זה מה שאני הכי שונאת, שההורים כל הזמן מעצבנים ורוצים שיחמיאו להם כל הזמן.

"לא יודעת, הכל" אמרתי וראיתי שהם מרוצים. ידעתי שאם אני אגיד 'הבריכה' אז הם יגידו 'מה? ובטיילת לא היה לך כיף?'. הכי מעצבן בעולם.

 

עברו שעתיים די מהר ואני ישבתי באותו והתייבשתי מרוב השיעמום.

"יווו אמא, מתי מגיעים?" כמו ילדה קטנה שאלתי.

"עוד שעתיים בערך" היא אמרה. כמעט מתתי.

"מה עם אביב? מתי היא חוזרת? בכלל לא ראינו אותה"

"היא חוזרת מחר, היא לא הייתה באותו מלון שלנו" אבא אמר.

"טוב" אמרתי. החלטתי קצת לישון, אולי זה יעביר לי את הזמן. ניסיתי להרדם ובסוף הצלחתי.

 

"נעמה? נעמה?" קול העיר אותי.

"כן... מה? איפה אני?"

"בבית החולים" אמרו לי.

 

אז כן, אני מקווה שלא הפחדתי יותר מידי.

בקרוב פרק 12 :]

3>

 

 

פרסים:

כאן מדברים על אהבה

אני עצמי ואנוכי

החוק על פי נונוש

 

 

נכתב על ידי רותם | עוד סיפור אחד ודי , 25/4/2008 13:52  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם | עוד סיפור אחד ודי ב-28/4/2008 15:53
 



פרק 10 || פרסים מהמבצע || מבצע חדש D:


הייי חברים : ]

חג שמח ^^

כן, עכשיו נכנס פסח רשמית ואסור לאכול לחם, פיתה וכל זה...

אני לא מתה על מצות, אבל זה סה"כ שבוע. אז לא נורא.

הייתי בצימר בצפון במשך שלושה ימים (שני לילות) והיה ממש נחמד (;

חברה שלי גם הצתרפה אליי. הנה הבלוג שלה -> פה.

טיילנו קצת, אכלנו, היינו בבריכה ולבסוף חזרנו.

ועוד משו, רציתי להגיד תודה רבה לכל אחד ואחד ממכם שהגיב בפוסט הקודם . בזכותכם הגעתי ל- 109 תגובות D:

תודה רבה

אז שיהיה לכם אחלה של חופש =]

3>

 

ועבור לפרק של היום => פרק 10 D:

 

מהפרקים הקודמים:

"יווווו איזה יופי!" שמחתי. בתוך החדר הענק היו שני חדרים גדולים. אחד שלי ואחד של ההורים. האמבטיה הייתה מדהימה- ג'קוזי, מראה ענקית. מה שאני הכי הכי אוהבת.

"זה פשוט מדהים" אמרתי לאמא שנכנסתי לחדר שלי. טלוויזיה, מגזיני אופנה, מיטה מושלמת. הכל בכלל היה מושלם. לא הבנתי מאיפה כל זה.

"איך השגתם את החדר הזה?" שאלתי את אבא.

"זכינו בלוטו" הוא ענה.......

 

הפרק הזה:

לא האמנתי.

"באמת?!" צעקתי.

"כן כן" הוא ענה לי. הייתי בשוק טוטאלי. בלוטו? ממתי ההורים שלי ממלאים? איך זה יכול להיות?

"איך בידיוק?!" שאלתי. המון מחשבות התרוצצו במוחי.

"אמא מילאה אתמול"

"מה? ממתי היא ממלאת לוטו?"

"מאתמול" הוא ענה בחיוך. זה היה צירוף מקרים.

"זה מדהים ולא הגיוני לגמרי!" אמרתי.

"זה באמת היה משהו מדהים" הוא ענה ובנתיים שם את המפתח על השולחן וסגר את הדלת. התיישבתי על הספה ולא הבנתי מה הולך להיות עכשיו.

"באיזה סכום מדובר?" לא התביישתי לשאול.

"חמישים" אבא אמר.

"חמישים אלף?!" שמחתי.

"לא, חמישים מליון" ברגע שהוא אמר את זה כמעט התעלפתי.

"ממ...ליון?"

"כן חמודה. טוב, אני הולך לשאול משהו את אמא" לא עניין אותי כלום באותו רגע. פשוט ישבתי וחשבתי. מה זה אומר? שנעבור דירה עכשיו? ההורים לא יעבדו וישבו בבית כמו משועממים? מה אחותי תעשה? לרגע החיים נראו לי מושלמים, אבל כנראה שטעיתי.

"נעמה?" אמא צעקה לי.

"מה?"

"אנחנו בערב הולכים למסעדה" היא אמרה לי. שמחתי.

"אוקיי" חייכתי אלייה.

"עכשיו את יכולה לעשות מה שבא לך, מה את רוצה?" ממתי אמא שלי כל כך מתחשבת ונחמדה? לא שהיא לא נחמדה, היא בדרך כלל לא מסכימה לכל דבר.

"אני לא יודעת, אולי ג'קוזי?" חייכתי.

"בסדר" היא אמרה.

"באמת?" שאלתי. הייתי בטוחה שהיא מתלוצצת.

"כן, באמת. למה? את לא מאמינה?" היא צחקה.

"מאמינה, מאמינה"

"טוב, את יכולה להכנס"

"טוב" עניתי והתקדמתי לעבר האמבטיה. לקחתי איתי את הבגדים שאני אלבש אחר כך כדי שאחרי שאני יתקלח אני אלבש אותם. נכנסתי והפעלתי את המים על חום. אני תמיד אוהבת מים חמים, חמים. לפעמים אני יכולה להתקלח עם מים רותחים שעוד מעט ישרפו אותי. בנתיים שחיכיתי למים שיתמלאו חשבתי. חשבתי על הלוטו בעיקר. לא הבנתי איך צירוף מקרים כזה יכול לקרות. איך זה הגיוני שבפעם אחת זה מה שיקרה. אולי הם עובדים עליי? חשבתי על האפשרות הזאת, אבל מיד פסלתי אותה. לא, זה לא הגיוני. למה שהם יעבדו עליי? זה דבר רציני לגמרי. הם לא יתעוררו יום אחד ויקחו אותי לסוויטה מדהימה כזאת ויתברר שהם עבדו עליי. אין מצב. המים התמלאו עד הסוף וכיביתי אותם. הוספתי סבון והפעלתי את הג'קוזי. זה היה נחמד. הסבון הציף את כולי. המשכתי לחשוב על הדברים, גם על אביב אחותי. מה יהיה איתה עכשיו? בטח היא גם תעבור דירה, הרי היא גרה עם חבר שלה כבר שנתיים. אני מפחדת שהחבר ינצל אותה, אבל אני בטוחה שהיא בחרה את המישהו הנכון. גם אם לא, היא תדע לעזוב אותו. לחבר שלה קוראים שי. הוא דווקא נחמד. פגשתי אותו כמה פעמים כשאחותי באה לקחת אותי ממקום מסויים או שהיא אמרה לשי לקחת אותי. אני לא מפחדת ממנו. אם אחותי סומכת עליו אז גם אני. היא לא תתן למשהו זר להשגיח עליי.

"נעמה!" אמא צעקה מעבר לדלת.

"מה?"

"יש לך טלפון"

"את יכולה לבדוק מי זה?"

"כן, מיד" היא אמרה ושמעתי אותה אומרת מעבר לדלת 'מי זה?'.

"זה גיא" ישר קפצתי וכל הסבון יצא החוצה.

"גי..א? איזה גיא?" שאלתי את אמא בזמן שאני שולפת את המגבת ומתחילה להתנגב במהירות.

"לשאול אותו?"

"לא, לא זה בסדר. כנראה גיא מהכיתה" כמובן ששיקרתי. לא רציתי שאמא שלי תדע שאני יוצאת עם מישהו כזה. או לא מישהו כזה, מישהו בכלל.

 

יצאתי עם המגבת עליי.

"הלו?"

"מאמי! איפה את? אני מחפש אותך כבר יומיים" הוא אמר לי. אני כמו טיל רצתי לחדר השני.

"אני באילת"

"באילת?" הוא נשמע עצוב.

"כן"

"לכמה זמן?" הוא שאל.

"ארבעה ימים כולל היום" עניתי.

"מה?! ארבעה ימים אני לא אראה אותך?" הוא שימח אותי.

"אל תדאג, נדבר בטלפון"

"טוב" הוא אמר.

"אז ביי"

-ניתוק-

 

זאת הייתה שיחה קצרה. נחמד לשמוע שהוא יתגעגע. אפשר להגדיר אותנו כחברים? המחשבה הפחידה אותי. בגלל אמא שלי. איך היא תגיב? בכלל כדאי לי לומר לה? לא ידעתי מה לעשות.

 

"נעמה חמודה?" זאת הייתה אמא.

"כן?" עניתי.

"הולכים"

"לאן?"

"למטה, ללובי"

"טוב, אני מתלבשת ובאה" התחלתי להתלבש. בית הספר בנתיים לא היה לי בראש עד שנזכרתי שיש לי עבודה להגיש מחר! קיוויתי שרונית תרשה לי להגיש אחרי כמה ימים ולא מחר, כי אני לא יהיה. אני שונאת את רונית. כזאת מכשפה.

"את באה?" אמא שאלה.

"כן" סיימתי להתלבש. נעלתי נעליים ויצאנו. אני, אמא ואבא.

 

ירדנו במעלית. קומה 4... קומה 3... קומה 2... קומה 1... לובי!

יצאנו מהמעלית ולא האמנו מי חיכה לנו שם, מכוער כזה.

 

איך? אהבתם?

אשמח לשמוע הערות/ הארות.

3>

זוכים מהמבצעים-

עיוותים וכמה יש-

כי אלה החיים, וצריך להתמודד איתם !

החוק על פי נונוש

תמונה זאת לא רק מילה

בשביל הבלוג שלך

if you really love me

 

מבצע רגיל -

מבט עמוק

מבצע חדש- נגמר

1.2.3.4.5.

 

תפוסים-

1. 537100

2. 538435

3. 543039

4. 447405

5. 464598

 

עריכה:

המגיב ה- 70 זוכה בלינקוק בגודל 24 בפוסט הבא ! D:  - אדושית

המגיב ה- 100 זוכה בלינקוק בגודל 36 בפוסט הבא ! D: - נונוש

 

 

-עיצוב חדש . מה אתם אומרים ? (:



  

נכתב על ידי רותם | עוד סיפור אחד ודי , 19/4/2008 14:58  
157 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם | עוד סיפור אחד ודי ב-25/4/2008 14:17
 



לדף הבא
דפים:  

3,476
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותם | עוד סיפור אחד ודי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותם | עוד סיפור אחד ודי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)