לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מממ סיפור בהמשכים :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

פרק 21


כן כן , אני יודעת שאחרי הרבה זמן.

פשוט הלימודים האלה ....

 

פרק 21

היא חסמה את ידה עם פיה, ממשיכה ללכת אחורה מסתובבת ורצה לכיוון חדרה ,
היא נחתה על מיטתה והחלה לבכות..
לאחר כמה דקות של בכי היא קמה ממיטתה והלכה לכיוון השרותים.
היא פתחה את דלת השירותים ונעלה אחריה ...
'נמאס לי , נמאס לי ' חשבה בליבה וניגבה את הדמעות ,
היא הרימה את חולצתה מעט והסתכלה בפרופיל במראה
' מכוערת , זה מה שאני ' חשבה
'אמא שלי בוגדת באבא שלי '
' אבא שלי לא מסכים לי להיות עם הבן אדם שאני אוהבת '
" מה אני שווה בכלל ? " היא לחשה והתיישבה מול האסלה ,
דוחפת אצבעות לתוך פיה ולוחשת " אני מצטערת שובל "

 

- - - 

 

שובל :"  אמא  נוו כבר רבע לשמונה מתי נצא ? "
חנה: " רק רגע אני יקח את התיק שלי "
שובל :" טוב זריז אני מחכה לך למטה " אמרתי וירדתי למטה 
התיישבתי בספסל שליד הבית וראיתי שרון יוצא מביתו
גם לכיוון בית הספר.


- - -

 

אוריאן ניקתה את שאריות הקיא שנותרו על האסלה ויצאה מהשרותים ,
עשתה סידורים אחרונים וירדה למטה , לחכות לאמא שלי שובל

 

- - -

 

שובל : " רון " צעקתי לכיוונו והוא כתגובה הסתובב
רון : " אהה שובל מה קורה ? " אמר מתקדם אליי וכאשר הגיע אלי נשק לי בלחי
שובל : " בסדר , מה איך בבית ספר ? מסתדרים ? "
רון :" כן בערך"אמר ולאחר כמה שניות של שתיקה  הוסיף
 " איך את הולכת לבצפר ?" שאל אותי
שובל :" הנה אני מחכה לאמא שלי והולכת , למה? "
רון : " פשוט , אני קצת מאחר היום ואני נוסע באוטובוסים , אפשר לבוא איתך ? "
שובל: " בטח מאמי ,אבל קח בחשבון שאוריאן גם באה "
רון: " אהה אוקי , אני לא ידבר איתה "
דיברנו עוד כמה דקות וראיתי את אמא יוצאת מהבית סימנתי לו לבוא לאוטו
התיישבנו , והתחלנו לנסוע לכיוון ביתה של אוריאן .
חנה : " אז מה רון , למה עברת לאשל הנשיא ? " שאלה חנה כאשר
עצרה מתחת לביתה של אוריאן.
רון : " את יודעת הבית ספר הקודם לא היה ממש משהו , אז חיפשתי מקום טוב יותר "
חנה :"  אהה אוקי " היא אמרה ואוריאן נכנסה גם לאוטו .

אוריאן : " בוקר טוב " היא אמרה לי והיה אפשר להריח בפיה ריח של קיא .
שובל : " בוקר טוב " אמרתי , ויצא מצב שאני התיישבתי באמצע , מצד אחד רון
ומהצד השני אוריאן .
אוריאן : " מה הוא עושה פה ? " היא לחשה לי באוזן
סימנתי לה 'אח"כ ' עם היד והמשכנו לנסוע , שותקים .

 

- - -

 

רונן עצר ליד שער בית הספר והסתכל על שובל אוריאן ורון נכנסים לעבר
בית הספר ...
' מי זה הילד הזה ? ' חשב לעצמו .
כאשר הם עברו אותו כבר הוא הרשה לעצמו להתקדם לכיוון השער ,
הוא כל כך לא רצה לפגוש את אוריאן.

 

- - -


רון החל להתקדם במסדרון לעבר כיתתו ושובל נפרדה מאוריאן בנשיקה .
אוריאן: " את חייבת לי הסבר על זה " אמרה והסתכלה על רון .
שובל הסתובבה והתקדמה במהירות ליד רון ,משלימה פערים אחריו ,
עד שהייתה איתו באותו קצב .
הם נכנסו לכיתה והתיישבו במקומם , לאחר כמה שניות רון שבר את השקט.
רון:" קשה לי "
שובל: " עם מה ? "
רון : " עם כל החיים האלה ,קשה לי . זה פאקינג פעם ראשונה שאני מתאהב במישהי
והכל נראה טוב ויפה עד שאבא שלה בא והורס הכל , ואז היא לא רוצה קשר איתי ,
המשפחה שלי במשבר כלכלי , אני מרגיש כמו באיזה סרט . "
שובל:  "דיי , אל תדבר ככה " אמרתי וחיבקתי אותו אלי .

 

- - -

 

אורית : " היה לי כיף איתך  " אמרה ושכבה לצידו של שוקי , ערומה.
שוקי : " גם לי היה כיף איתך " הוא לחש ונשק לה קלות על השפתיים ולאחר מכן הוסיף
שוקי : " מה עם הבת שלך ? "
אורית :  "אני לא יודעת , האמת שלא דיברנו על זה מאז .. הבטחתי לה שזה לא יקרה "
שוקי : "ולמה לא קיימת את ההבטחה  ?" הוא אמר בקול מתגרה
אורית:" איתך אפשר לקיים הבטחות בכלל ?" היא חייכה ונשקה לו .

 

- - -

 

אוריאן התיישבה בכיסא שלה והניחה את ראשה על השולחן , עוצמת עיניים.
לא מפסיקה לחשוב על כל השבוע האחרון , כל מה שעבר עליה .
רון , רונן , אמא שלה , אבא שלה, המראה שלה , כל כך נמאס לה ,
היא רצתה פשוט לעזוב את הכל ולברוח , אך ידעה שלא תוכל לברוח מהמציאות שהיא חיה בה.
לפתע היא שמעה את הכיסא שלידה זז והיא סובבה את הראש .
זה היה רונן .
רונן  :" אוריאן? "
אוריאן : " אהה ? " היא ענתה לו בחוסר חשק
רונן : " קרה משהו ? את נראית עייפה "
אוריאן ידעה שזה בגלל ההקאות  , הם מתחילות להשפיע עלייה.
אוריאן : " לא זה סתם , היה לי לילה ארוך "
רונן:" אוריאן , אני לא רוצה לריב איתך יותר . זה קשה לי "
אוריאן :" זה בסדר רונן " היא אמרה , היו לה מספיק צרות באותו זמן .
רונן  : " ואני באמת מצטער, מה שעשיתי לא היה במקום ,לא היתי צריך להביך אותך מול כולם "
' טוב שאתה יודע ' חשבה בליבה אך ענתה "זה בסדר, אתה לא צריך להצטער " וחזרה להרכין את ראשה על השולחן .

 

- - -


צלצול של ההפסקה צלצל , וקולות של ילדים ממהרים נשמעו מיד עם השמעתו .
הרמתי את התיק שהיה זרוק על ריצפת הכיתה והתקדמתי לכיוון הכיתה של אוריאן ,
ומצאתי אותה רדומה על שולחנה ...
שובל: " אוריאני "
אוריאן : " מה ? " היא ענתה בקול עייף , אפשר היה לשמוע שהיא תשושה .
שובל : " מה קרה , למה את נראית ככה? "
אוריאן: "אני לא יודעת שובל , הראש שלי כל הזמן עסוק ,
אין לי זמן לעצמי , אני מדרדרת בלימודים , אני מרגישה מכוערת ,
אמא שלי בוגדת באבא שלי .. "
שובל : " אוריאן , אני רוצה שתבטיחי לי , שתשבעי לי .. "
אוריאן: " שמה ?"
שובל : " שלעולם לא תנסי להקיא שוב , שלא תפגעי בעצמך ככה "
אוריאן : "אני לא יכולה להבטיח לך את זה  "

 

- - -

 

כפיר עמד בקיוסק , מוכר ל100 ילדים רעבים אוכל , לא עומד בלחץ .
כפיר: " טוב , אתה מוכן להחליף אותי פה , אני רוצה לעשן סיגריה ? " הוא פנה לאחד העובדים שהיו במקום
" כל הזמן אתה עושה לי את זה כפיר , יש לך 5 דקות " העובד השיב לו בעצבים .
כפיר יצא מהדלפק והלך לעשן סיגריה בדשא, כמו שהיה רגיל .
הוא התיישב על הדשא הרטוב , רק לפני 10 דקות השקו אותו..
הוא הוציא מכיסו את קופסת הסיגריות , הוציא סיגריה אחת והדליק אותה ...
שירז שעברה שם ראתה אותו ובאה לכיוונו .
כפיר:" רוצה ? " שאל והצביע על קופסת הסיגריות שהייתה מונחת לידו .
שירז :"  לא תודה.  הפסקתי  " 
כפיר: " אז מה ככה שירז ? משהו חדש ? "
שירז :" אתה יודע , רגיל "
כפיר : " כן "
שירז : "מה איתך ? "
כפיר:" מה איתי ? צריך להיות איתי משהו ? "
שירז :" לא יודעת, הרבה זמן לא דיברנו.. יש .. יש לך מישהי  ? "
כפיר: " אני התאהבתי שירז , פעם ראשונה בחיים שלי " הוא אמר ולקח עוד שכאטה מהסיגריה שלו ,
ששירז שמעה את מילותיו נצבט לה הלב .
שירז  : " מה ... ומי זאת? " שאלה וקיוותה לשמוע כל תשובה מאשר שובל
כפיר: " שובל , אבל זה באמת לא משנה , הילדה הזאת קשה מדיי "
' בת זונה ' חשבה לעצמה ואמרה " אהה , טוב שיהיה בהצלחה אני זזה  " היא אמרה וקמה בעצבנות מהדשא הרטוב.

 

- - -

 

היום עבר מהר , אוריאן נכנסה הביתה ועברה על פני אמה בלי לומר מילה ,
היא רק רצתה להגיע לחדרה ולישון , לישון הרבה .
ההקאות עשו אותה עייפה , היא לא עמדה בזה יותר .
היא נכנסה במהירות למיטה וכיסתה את עצמה , לא עברו 10 דקות והיא כבר חלמה.

 

- - -


השעה הייתה כבר 5 בערב ,
עמוס עלה במדרגות הבניין וראה את יהונדב יושב בכניסה
עמוס :" שלום שלום "
יהונדב : " שלום "
עמוס : " מה אתה עושה פה לבד ?"
יהונדב :"  ההורים שלי ..הם , הם צריכים להגיע... עוד מעט ואממ.. אני מחכה להם " הוא גימגם
עמוס : " בוא , אתה יכול להיות אצלנו בנתיים , אל תתבייש "
יהונדב : " תודה , תודה לך.. עמוס " הוא קם וסידר את משקפיו
עמוס :" זה בסדר אתה לא צריך להודות לי , תיהיה בנתיים עם אוריאן , תלמד אותה קצת " הוא אמר והמשיך לעלות במדרגות
יהונדב : " אתה צריך עזרה עם המזוודה ? "
עמוס :" לא תודה " הוא אמר ופתח את דלת הבית ,
עמוס : " שלום  " הוא צעק בחלל הבית שהיה שקט ולאחר כמה שניות הוסיף , " יש מישהו בבית ? "

 

- - -

 

אוריאן פקחה את עינייה למשמע צעקותיו של אביה ,
וענתה בקול עייף " אני כאן "
עמוס צעד בנעליו הכבדות אל חדרה בעוד יהונדב יושב בסלון מבוייש .
עמוס : " לא נותנים חיבוק לאבא ? בכל זאת , לא היתיי פה כמה ימים "
אוריאן קמה ממיטתה בעייפות וחיבקה את אביה
אוריאן : " הבאת לי משהו משם  ?"
עמוס: " האמת שלא ידעתי כל כך מה הטעם שלך , אז החלטתי שמחר אני ואת נלך אחרי בית הספר לקניון לקנות לך בגדים "
אוריאן : " ואיי תודה אבא " היא אמרה והלכה לכיוון השרותים לשטוף את פניה , ובדרך ראתה את יהונדב יושב בסלון ..
אוריאן : " שלום " היא אמרה לו והוא החזיר לה סימן עם היד וחייך בנימוס , היא חלפה על פניו ונכנסה לשרותים .

 

נכתב על ידי את כבר עם אחר-סיפור בהמשכים , 24/5/2008 22:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 20


כן אני יודעת שאחרי הרבה זמן - בגלל חוסר תגובות :\

 

פרק 20

 

אוריאן נכנסה פנימה לכיתתה של שובל והתיישבה לידה .
אוריאן : " ראית את זה " אמרה והביטה על פתח הכיתה
שובל: " כן , מסכן .. "
אוריאן: " מה מסכן מה ? להזכיר לך שמצאתי אותו עם הזונה הזאת בבית שלו "
שובל: " בסדר, אבל הוא ממנה הוא מחפש רק את הגוף , אותך הוא אוהב , חוץ מזה
שהוא חשב שהוא איבד אותך לגמרי "
אוריאן : " זה לא משנה בכלל , שיחכה לפחות שבוע... יומיים שובל ? יומיים ! הוא לא יכל לחכות ? "
שובל : " לא יודעת " אמרתי ולאחר כמה שניות הוספתי " את עוד אוהבת אותו? "
אוריאן : " בטח שאני אוהבת אותו " היא אמרה ונאנחה
שובל : " נוו אז תנסי להציל את הקשר "
אוריאן : " זה לא כל כך פשוט  , ואת יודעת את זה "
שובל : " למה לא ? "
אוריאן : "עזבי את זה שהוא היה איתה בסדר? א-ב-א שלי , אבא שלי ! "אמרה והדגישה את המילה אבא .
שובל : " שמעי , בכל בן אדם יש משהו שיגרום לו להתרכך , את צריכה למצוא את הדבר הזה באבא שלך "
אוריאן : "לא יודעת " אמרה ולאחר מכן הוסיפה "טוב עברי נושא "


- - -


כפיר :" תראה , תראה איזה יפה היא " אמר לחברו דניאל והסתכל בשובל שעברה מולו , בלי להביט בו בכלל .
כפיר : "אני לא יודע מה לעשות איתה , נשבע לך . "
דניאל : " לך אליה, תביא לה פרח .. תנשק אותה במצח ותגיד לה שהיא חשובה לך "
כפיר :" פשש , ממתי נהיית רומנטי "
דניאל : " נהייתי "
כפיר :" אז מה אתה אומר, נלך אליה?  " אמר והמשיך להסתכל על שובל שישבה עם אוריאן כמה מטרים לידו .


- - -


שירז : " תראי , תראי איך הוא מסתכל עליה " אמרה והביטה בכפיר מסתכל על שובל
שירז: " אני נשבעת לך , אני לא יודעת מה אני יעשה לה בסוף "
מאי :" תגידי , לא נמאס לך כל הזמן לסלק את הבנות שיש מסביבו ,
הייתם ביחד וזהו . תתגברי עליו , כמו שהוא התגבר עלייך "
שירז : " מה את מזבלת לי במוח , להזכיר לך אני גמרתי את הקשר איתו "
מאי : " בגלל שגילית שהוא לא אהב אותך ולא יאהב אותך , בעוד שאת ממשיכה לאהוב אותו ולאכול את עצמך על כל בת
שהוא מסתכל עליה "
שירז : " התחלת לפתוח תפה אהה ? " היא אמרה ולגמה מהקולה הקרה שלה .
מאי : " אני בסך הכל אומרת את האמת , את רוצה שאני ישקר לך ? "
שירז : " אל תזאגי, היא עוד תקבל את מה שמגיע לה  "


- - -


אוריאן : " בקיצור , תשמעי איזה מורה חצו... " היא אמרה ולא סיימה את המשפט כי כפיר שבא אלינו קטע אותה
כפיר: " שובל ?  "
שובל : " אהה ?"
כפיר :" את יכולה לבוא איתי שניה לצד ? "
שובל : " מה קרה , נזכרת בי פתאום  ? "
כפיר :" שובל זה לא לכאן , את יכולה לבוא ? "
שובל :" תחכה לי בדשא , 5 דקות אני שם  " אמרתי והבטתי בו הולך לכיוון הדשא

שובל: " מה הוא רוצה עכשיו , הוא יכל לא לדבר איתי שבוע , אבל שעכשיו הוא רוצה לדבר איתי
אני צריכה להסכים לו ? "
אוריאן:"תלכי , תשמעי מה יש לו להגיד .. אולי זה משהו חשוב "
שובל:"את חושבת ? " שאלתי בהיסוס
אוריאן:"אני בטוחה " היא אמרה בביטחון


- - -


בן התיישב בחדרו ושיחק עם הפלאפון, הוא לא רצה ללכת לבית ספר .
הוא חייג את מספרה של שובל מחסוי וחיכה שתענה ..
שובל: " הלו " אמרה והוא שתק
ולאחר כמה שנייות שוב " הלו? "
בן: " אני אוהב אותך " הוא ענה במהירות וניתק


- - -


אוריאן : " מי זה ? " אמרה והסתכלה על הפלאפון שלי
שובל : " לא יודעת , הוא אמר משהו מהר וניתק , לא הבנתי ממש " אמרתי והכנסתי את הפלאפון לכיסי .
שובל : " טוב , כפיר מחכה לי אני זזה " נשקתי לה בלחי והלכתי לכיוון הדשא .


- - -


"חיכיתי לך " אמר כפיר בקול מתוק ברגע שראה את שובל
שובל : " מה רצית כפיר , אין לי את כל היום " אמרתי בזירוז
כפיר : " שבי , למה את כל כך כבדה ? "
שובל: "מה את כל כך כבדה כפיר ? מה את כל כך כבדה ? " אמרתי וחזרתי על המשפט
כפיר: " כן , מה יש לך "
שובל :" להזכיר לך , אתה זה שלא דיברת איתי , אתה זה שענית לי בקרירות שהתקשרתי אליך
או ניסיתי לדבר איתך , התנהגת כאילו אתה לא מכיר אותי " אמרתי ועמדתי מולו במרחק נגיעה
כפיר :" שש..כמה את מדברת " אמר מתקרב אליי וחוסם את פי עם אצבעותיו , עצמתי את עיניי
ונתתי לעצמי להיסחף איתו לנשיקה ארוכה..


- - -


ליאל : " אני לא מאמינה " אמרה מסתכלת מהצד על שובל וכפיר מתנשקים ,
הביטה בהם כמה שניות והלכה בחזרה לקיוסק עצבנית .


- - -


שובל: " דיי כפיר "
כפיר :" מה דיי ? שובל ? "
שובל : " מה ? "
כפיר :" את רוצה שאני יעזוב אותך ? "
שובל: " כן  " אמרתי בהיסוס
כפיר :" אני רוצה שתגידי לי שאת לא הרגשת מה שאני הרגשתי עכשיו " אמר מביט בי במבט עמוק , לא יכולתי להשיב לו על זה ,
הייתי מהופנטת ממנו , מהופנטת מהמבט שלו .
כפיר: " את רואה " אמר מתקרב אליי ומנשק אותי שוב
שובל : " דיי תפסיק, אני צריכה ללכת " הסטתי את הראש והלכתי משם .


- - -


צלצול סיום היום נשמע ואוריאן הגיעה בהסעות לביתה ,
יודעת ששוב תצטרך לראות את פניה של אמה , פנים של בוגדת .
היא ישבה בשולחן והורידה את התיק מכתפייה.
אמא : " שלום מתוקה , הכנתי לך ספגטי מוקרם כמו שאת אוהבת "
אוריאן: " לא מעוניינת באוכל שלך , תתני אותו לגבר שהיה פה אתמול " היא השיבה
וכתגובה לכך אמה התיישבה לידה .
אמא:" דיברנו על זה כבר לא?  זהו דיי, מעידה אחת וזה נגמר , אני מבטיחה לך . "
אוריאן : " מה , מה תעני לי רק מה חסר לך באבא שהלכת עם גבר אחר ? מה הוא לא מספק אותך ? הוא לא מספיק יפה בשבילך ? אני לא מבינה " היא אמרה לא מבינה
אמא : " אוריאני , יש דברים שאת לא יודעת , דברים שתדעי שתגיעי לגיל שלי . אני רק מבקשת ממך שלא תספרי לו "
אוריאן: " אני לא יספר לו , את תספרי לו " היא אמרה בביטחון
אמא : " למה את מתעקשת לפרק את המשפחה ? "
אוריאן : " למה את גורמת לי להתעקש ? עם לא היית עושה את ה'מעידה ' הזאת , כל זה לא היה קורה "
אמא : " אוריאן אני מבקשת ממך , שלא תגידי לו "
אוריאן : " לא יודעת אני צריכה לחשוב על זה " היא אמרה וקמה מהכיסא
אוריאן:  "אני בחדר " אמרה והלכה לחדרה
אמא : " אבל האוכל..."צעקה אחריה ולאחר מכן הורידה את קולה " לא חשוב "


- - -


ירדתי מההסעה של האוטבוס שלי , מתקדמת לכיוון הבית ונעצרת בפארק של אליאב
פארק שקרו בו כל-כך הרבה דברים , כל כך הרבה רגשות היו פה .
'אני זוכרת , שאני ובן רק הכרנו היינו יושבים כאן בפארק , וצוחקים ומדברים
ככה כל יום במשך חודשים , עד שיום אחד הוא סיפר לי שהוא אוהב אותי ,
אני זוכרת את הנשיקה הראשונה שלנו גם , שהוא שם את השיר שלנו ברקע והסתכל לי
עמוק בעיניים ואז התקרב אליי לאט לאט ...
'
" טוב אני חייבת להמשיך " ניערתי את עצמי מהמחשבות והמשכתי ללכת .

 

- - -


 - 7:00  בוקר למחרת -
שמרית (אמא של רונן ) : "רונני , אתה הולך היום לבית ספר ? "
רונן פקח את עינייו והתמתח ולאחר כמה שניות והבין שאין דרך להתחמק מאוריאן ואז השיב : " כן אמא "
שמרית : " אז קום , תתארגן כבר שבע "

 

- - -

 

אוריאן קמה לבית ספר והתחילה להתארגן ,
חושבת על זה שאביה צריך לבוא היום ולא יודעת אם לספר לו או לא .
מצד אחד , בגידה זה דבר נורא והיא מרגישה חייבת לספר ,
מצד שני , היא לא רוצה להפיל על עצמה פירוק משפחה..
' ניראה לי שאני לא יגיד , היא אמרה שזה לא יקרה שוב וכל אחד טועה
היא בטח למדה מהטעות שלה ' אמרה והתקדמה לכיוון חדרה של אמה
כדי לספר את זה אך שמעה אותה מדברת בטלפון ועמדה
מעבר לדלת כדי להקשיב מה היא מדברת ...
אורית : " כן ,כן .. היא לא תגיד כלום "
אורית : " אני לא בטוחה שפה בבית זה יהיה רעיון טוב , אולי ניפגש אצלך ? פשוט בעלי צריך להגיע היום
ואני לא רוצה שיראה אותי "
אוריאן הלכה כמה צעדים אחורה , לא רוצה לשמוע עוד , לא רוצה להיגעל עוד .

נכתב על ידי את כבר עם אחר-סיפור בהמשכים , 13/5/2008 14:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  את כבר עם אחר-סיפור בהמשכים

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאת כבר עם אחר-סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על את כבר עם אחר-סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)