לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלו הם חיי!:)


אלו הם חיי(:

Avatarכינוי:  נבי!

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

לכל מי שראה בעברו \עכשיו ערוץ חינוכית-נוסטלגיה!


היי לכולם!!

כמה זמן לא הגבתיי!!

מאז היומולדת שלי!

היום אני אדבר על הסדרה המומינים!

אני בטוחה שרב האנשים מכירים אותה!

זה סדרה שמסופרת על עמק ובו גרים חבורה של "חיות מוזרות" נחמדות, שנקראות המומינים!

הם בצבע לבן עם זנב,ופרצוף כמו של היפופוטם!

הדמויות הם: מומין,סנורקה,מומין אבא,מומין אמא,סניף,סנופקין,אליסיה,מאי הקטנה,ביבמבל (אחותה של מאי),המיולין,הגרוק,סרח,סנורק ועוד...

אני כשהייתי קטנה,ממש אהבתי את הסדרה הזאת!!

ואם לפעמים אני רוצה לראות,אני פותחת ערוץ 23,ורואה להנאתי!

זה תוכנית ממש מעניינת!

אני גדלתי עליה!!!

הרבה אנשים באים אליי ואומרים לי:"מה??את רואה המומינים,אבל הם ערומיםם"!!

אז אני עונה: נו,מה חשבת? ראית פעם היפופוטם לובש חולצה?"

ואני מכירה גם כמה אנשים שגם גדלו על הסדרה הזאת!

בקיצור,תפתחו ערוץ 23,ונראה לי שהתכנית היא בכל יום בשעה 14:30!!

חחחחחחחחחחח....(איך אני יודעת?)

יש למטה תמונות שלהם,כדי לרענן את זיכרונכם!!

 

מקווה שנהנתם,

עינב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=V1gWv8V5mOo

 

סרטון הפתיחה של המומינים!

 

 

 

נכתב על ידי נבי! , 11/11/2008 09:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,422

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנבי! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נבי! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)