לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Metal&Rock


הבלוג שלי עוסק על מטאל ורוק כבד כי אני אוהב רוק כבד אז מה לא כמוכם עם הנינט טייב הזאת ועם המזרחית אז יאללה תעופו למטה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008


היי חבריםםםםםם

 

הנה הבלוג החדששש שליייי

 

היום היהה יוםםם סוףף חחח

 

היה פורים התחפשתי לפריק

 

חח אני דניאל טריאל מתן שלמה ובני היינו פריקים

 

הצטלמנו שמנו ספרי על השער לי שם דניאל וגם רמינה שמה לי חח

 

בוף מתן הביא לי מישלוח מנות עם פיקות

 

והמורה החרימה לי אותם כי התכוונתי לפוצץ אותם 

 

אבל לא משנה יאללה ביי

נכתב על ידי , 18/3/2008 20:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 28

ICQ: 252144348 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRock~ Boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rock~ Boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)