לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Evil Angel



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

"חדש חדיש ומחודש " [שוש עטרי ז"ל]



אקיי המון זמן לא כתבתי פוסט חדש , כי פשוט  לא היה לי כוח ,

לא היה לי כח ליכתוב, לחשוב להקשיב לשנות, לחדש  להגיב לא היה כח לכלום


אבל עכשיו כן יש לי כוח ליכתוב,

מצאתי דרך ממש טובה אייך להצליח בלימודים [מתמטיקה עם אינה ] .....

.....לעשות שיעורים

אין זה יעבוד אני אומרת  [יותר נכון כותבת] לכם

והיום שמתי לב זה שעינבולי שלי מזכירה לי מרשמו............. אני יודעת זה מוזר אבל

זה ככה , היא כזאת מתוקה ומרשמלויית כזאת,


וגם שמתי לב שבזמן האחרון יש כמה שמסננות אותי הרבה ........... ואני כאן

רק כשהן צריכות משהו............... "אני אחזור אלייך", "ליאן אני לא יכולה עכשיו" "יותר מאוחר"

ועוד כל מיני זיבולים ..................... על מי אתן מנסות לעבוד? אם  לא בא לכן לדבר איתי תאמרו !

טוב ? ולא תיתנו לי להיתייבש בחדר של אורלי במשך שעתיים לבד מחכה לכן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואחרכך תענו לי בכעס


ולסיום......... בנימה קצת רצינית לאללה,

.........................................................תאכלו ירקות!!!!זה בריא מזין ולא משמין :)

נכתב על ידי , 15/5/2008 19:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאנו'ש [: ב-23/7/2008 14:01
 





377
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBreak My Fall אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Break My Fall ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)