לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים קולים הא ? D=




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

בגדים חדשים + אירוע + שיר ;D


נאמ נאמ ממצב ? D:

טוב תקשיבו .... בנים זה הדבר הכי מגעיל שיש ;D

ורק אני ושיר נדע למה !!!!!!!!!!!

קייייצר ...

ביום ראשון קניתי בגדים בשביל האירוע של יום שני ;D

קניתי ג'ינס כוסון על עם חוללצה כוסונית וזה וזה D=

יום שני הייתי באירוע בנזונה ... ממש נהנתי ,

היה שם אחד מזה חתיך , כל האירוע לא הורדתי ת'עיניים ממנו חחחחח D=

ושתיתי עם אבא וודקה רדבול

איזה אבא כריש חחחחחחחחחחחחחחחח ;D

קיצר ... חזרתי הביתה בסביבות 1 וחצי ... ,

והייתי על המחשב [ כמו תמיד ] דיברתי עם אהבת חיי - 555 -

הלכתי לישון , יום למחרת לא הלכתי לבצפר ^ קמתי רק בשעה 1 וחצי ,

ואז שיר הכרישה רצתה שאני ילך איתה .. שחכתי לאיפה :| ,

ואז בערב ראיתי את נונו |: ...

יום רביעי גם לא הלכתי לבצפר לא היה לי כוח ... ,

ויום חמישי [ אתמול ] הלכתי עם שירו'ש בצהריים סיבוב ישבנו אצל מרקו הגבר קצת ...

ואח"כ בערב הלכתי לראות את נונו וניר ( לצערי הרב ... )

ובסוף הערב הזה הבנתי , שכל הבנים בני זונות פרט לעומר וליאור :)

למרות ששיר כועסת עליי שאני ממשיכה תקששר שלי עם ליאור :/

אבל שיר נאי מחבבת אותו יא שדיים של זונה :X ,

וכרגיל כמו בכל יום .. אני עם שיר בטלפון , כן גם עכשיו :)

והיום בערב בע"ה יוצאים לטיילת ואני רואה את עומר שלי 3>

שיהיה לכם סופ"ש מטוווורף 3>

נכתב על ידי אושריטוטה^^ , 28/3/2008 17:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום מאגניב בבצפר + ים + טלפונים פה ושם ;D


לפני הכל אני חייבת לפתוח את הפוסט ב :

שיר את שרמוטה !!!!!

אבל אני אוהבת ת'שרמוטיות שבך (:

לענייננו - | ככה כותבים נכון ? D: |

היום בבצפר , היה מזה מצחיק ... כולם החמיאו לי על השיזוף וזה וזה ... ^^

ראית את בעלי לעתיד D=

ושירן צחקה עליי שיש לי איזה בין 7-8 בנים שאני רוצה

שהם יהיו הבעלים שלי בעתיד הרחוק .. והיא אמרה שבסופו של דבר אני אהיה שרמוטה ,

תאכלס ?! ~~ היא הכי צודקת בארץ (=

חחחחחחח , ^

מממ... הייתי בחדר של אורנה הכוסיט ( המנהלת החברמנית שלי )

והתקשרתי בלי שהיא תדע לאנשים ושיחקתי בברמנית [ מומו הפרה משחקים ממולצים עמוד 18 ] חחחחחח

ואז שהיא ראתה שאני במחשב היא התחילה לצעוק עליי ...

כפרה עלללללליה ;DDDDD .

קיצר , בשעה 12 ברחתי מהבצפר , באתי הביתה אכלתי לי ...

והלכתי עם שירי לים (: ,

טוב היה הכי מצחיק בארץ .... D= , אביעד ודודי [ האחים הכרישים של שיר חחחחח ]

היו שם , אביעד קנה לי ולשיר מיטה להלהלהלה (:

ואז שיר ראתה את שרון ניראלי זה שהיא דלוקה עליו חחחחחח ;;D

ואח"כ ראינו את נונו , אורי וליאור (((:

נהייתי מאושרת באותו רגע ...

חח איזה מסטול אביעד היה , ושיר כולה בפניקות שהוא יטבע במים | סתומה |

הרצנו דאחקות פה ושם שם ופה .... בשעה 5 ומש'ו חזרנו הביתה ...

חזרתי הביתה והלכתי לישון כמובן .. !

ואז קמתי וגילתי ששיר השרמוטה הלכה לשי [ כוס אמא שלך שיר ]

עכשיו בידיוק סיימתי לדבר איתה בטלפון , כרגיל היא רצחה אותי מרוב צחוק D=

" צווט צווט צווט צווט אס אמ אס " חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ,

אני מחכה שהיא תחזור הביתה שנוכל להמשיך את השיחות שלנו (:

מחר ישלי וואנבי מנטורים , אנלא הולכת נישאר בבית לישון , מחכה ששיר תחזור מהבצפר

ונילך לים שוב D=

ניתראה מחר (:

ביוש 3>

נכתב על ידי אושריטוטה^^ , 24/3/2008 23:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החברות הכי טובות , (:


קודם כל ,

אושרית תתחדשי על הבלוג החדש , ^

תודה *_* .

נאמ נאמ .... ,

נעמה רק שתדעי שפתחת ת'בלוג רק בשבילך יא קוף מצוי [= .

קיצר ישלי שאלה ... @

אתם מכירים את זה שיש לכן חברות ' טובות ' -

בסוף מגלים שהן בנות ז ו נ ו ת ,

ככה אני גלתי ש - 2 בנות שהן היו כמעט כל חיי ....

מגעילות פשוט ,

אבל בחיים כמו בחיים -

חברות הולכות , אחרות באות ,

יש 2 בנות שבאמת ניכנסו לי ללב , יותר מכולם ...

יותר מכל הבנות שהיו לי בחיים !

שיר בן נעים - ונעמה גונן .

אומנם זה הפוסט הראשון שלי ... אבל אני רוצה להקדיש להן את הפוסט (: .

שיר - ?

אני לא ישכח את כל המריבות שלנו פעם ...

היינו ממש חתול ועכבר D= , אבל תראי איך אנחנו היום ?

24 שעות מדברות , אינמצב בעולם שיעבור יום בלי שאנחנו נעשה ת'שטויות שלנו ביחד .

זה כ"כ כיף , לפחות מבחינתי - אבל אני יודעת שגם מבחינתך ... :)

לפעמים אני יושבת במיטה וחושבת עלינו ...

יעני את הכי מכירה אותי בעולם יותר מכל החברות שהיו לי אי פעם ,

את יודעת מתי אני עצובה , מתי אני שמחה ,

את יודעת לגרום לי להיות שמחה ת מ י ד !

שאני מדברת איתך אני מרגישה בלב - וואו תודה שיש לי אחת כמוך ,

אני מקווה שזה הדדי ,

אין עלינו בעולם וגם לא יהיה !!!!!!!

אני פשוט אוהבת אותך .

נעמה - ? -

אפילו המרחק לא יכול להפריד בנינו ...

הינה הוכחה !

אני לא יכולה לשכוח ת'מסיבה ב TLV שלנו ביחד -

איזה צחוקים עשינו שם - אמא'לה ל מ ו ת .

ואחרי המסיבה עם דניאל השטוחה ? DDDDDDD = ,

ורבינה שניסה ללמד אותך להיתנשק ... D:

ואת לא זרמת כמובן - דהההה , ^^

והמפגשים שלנו ביחד - פדיחה להגיד את זה - טוב באמא שלי שזה היה הכי כיף בעולם ,

ששיקרנו לאמא שלך שאת יוצאת עם שני XD עלק שני פחפחפחפחפחפח , DD:

קיצר אנחנו משהו לא מהעולם הזה :-)

בקיצור ,

החיים שלי הכי יפים בעולם שיש לי את נעמה ושיר ,

אוהבת ואוהב אותכן ל ע ד 3>

חפירה אחושילינג ><

נכתב על ידי אושריטוטה^^ , 19/3/2008 12:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  אושריטוטה^^

בת: 32

ICQ: 403314469 

תמונה




125

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאושריטוטה^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אושריטוטה^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)