לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נכון שהחיים משעממים לפעמים


קוראים לי מעיין ואני בת 13. אני פריקית ולפעמיים סתם אחת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2008

שיררר


שיר שתירגמתי מאנגלית לעברית

של SIMPLE PLAN

לשיר קוראים PERFECT

-מושלם-

 

היי את תסתכלי עליי

תחשבי אחורה

דברי איתי

אני גדלתי או עליתי ברמה במשחק

ואם את חושבת שאני מבזבז את הזמן

על דברים שאני לא רוצה

אבל זה כואב שאת מאוכזבת כול בזמן

אני רק רוצה לעשות אותך גאה

אני באף פעם לא היה הכי מושלם בישבילך

אני לא יכול לעמיד פנים שאני בסדר

ואת לא יכולה לשנות את זה כי איבדנו הכול

הכול לתמיד

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

עכשיו זה מאוחר

ואנחנו לא יכולים לחזור אחורה

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

 

אני מנסה לא לחשוב על הכאב שעדיין ביפנים

את יודעת את היית פעם הגיבורה שלי

כול הימים שבילית איתי

עכשיו זה נראה רחוק

וזה מרגיש כאילו לא אכפת לך כבר

 

ועכשיו אני רק רוצה לעשות אותך גאה

אני אף פעם לא היה הכי מושלם בישבילך

אני לא יכול לעמיד פנים שאני בסדר

ואת לא יכולה לשנות את זה כי איבדנו הכול

עיבדנו לעולם

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

עכשיו זה מאוחר

ואנחנו לא יכולים לחזור אחורה

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

 

 

 

 

כלום לא יכול לשנות כול מה שאמרת

כלום לא יכול לעשות את זה נכון שוב

בבקשה על תסתובבי

אני לא יכול לאמין שזה כואב

רק לדבר איתך אבל את לא מבינה

 

כי עיבדנו הכול

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

עכשיו זה מאוחר

ואנחנו לא יכולים לחזור אחורה

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

 

 כי עיבדנו הכול

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

עכשיו זה מאוחר

ואנחנו לא יכולים לחזור אחורה

אני מצטער אני לא יכול להיות מושלם

 

 

נכתב על ידי , 28/3/2008 13:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיררר יאפה


 

 

 שיר יאפה

כנסו לאתר הזה ותישמעו שיר יאפה

http://www.youtube.com/watch?v=1nOY6wDIu8k&feature=related 

KCI זמר תותח

נכתב על ידי , 21/3/2008 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חחחווופפפששש


סוף סוף החופש הגיע..

אפשר לנוח בבית ולישון עד 2 בצהריים...וללכת לבריכה..

ממש חם בחוץץץ...

 

         +++מעיין+++

 

נכתב על ידי , 21/3/2008 13:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




72
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיין2711 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיין2711 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)