לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי:  איילת~ (:

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

טוב זה הסוף


כל הטיולים שלי עברו לבלוג הזה: ayeletravel.blogspot.co.il

 

החיים שלי השתנו דרמטית מאוד בשנת 2004, השנה שבה פתחתי את הבלוג.

13/08/2004 ליתר דיוק.

בדיוק 13 ימים לפני שהבלוג הזה נפתח איבדתי את אמא שלי.

המקום הזה היה בדיוק שילדה בת 12 ו8 חודשיים הייתה צריכה, מקום לפרוק בו כל דבר.

הגיל הזה לא פשוט לאף אחד, ישראבלוג עזר לי, אולי כתבתי כמו ילדה בת 12 (ואו מה קראתי עכשיו?? עברתי על כמה פוסטים מאז, מי אני מה אני, אין לי מה להגיד על זה יותר) אבל עדיין היה לי איפה לבטא את עצמי. 

אומנם כתבתי בצורה יותר מדי אישית והשתמשתי בבלוג בצורה שבה בחיים אף ילדה בת 12 לא תשתמש בפייסבוק שלה.

זאת פשוט עובדה, הילדים של היום לא כותבים ברמה הזאת.

אבל היו כותבים לפני ישראבלוג ויכתבו גם אחרי ישראבלוג, יש עוד המון פלטפורמות ויש עוד המון דרכים לילדים בגילאי 12 ומעלה לבטא את עצמם, גם אם הם לא כותבים, הם תמיד יכולים להעלות סרטון "12 סיבות למה אני לא יכול לבט... על מה רציתי לדבר? תיכנסו לוידיאו שלי תעשו לייק!"

תמיד בכל דור האנשים המבוגרים יותר מתרפקים על העבר, מסתכלים על "הילדים של היום" ואומרים עד כמה הילדות של הילדים נהרסה.

אז לא, ככה זה כל דור, ככל שמתבגרים רואים את הדברים אחרת, כשאתה ילד, אתה לא יודע מה האנשים גדולים ממך חוו ולכן אתה חי את החיים כמו ילד בן 12 בשנת 2017 בצורה הכי טובה שאתה יכול, אז מה שהדרך הייתה שונה כשאנשים אחרים היו בני 12 בשנת 2004?

בקיצור!

חוותי פה הרבה חוויות, אהבה ראשונה, אכזבה ראשונה, חברות שנהרסה, חברות שנבנתה, מוות, שמחה, כיף, עצב, כל רגש אפשרי שתוכלו לחשוב עליו - תכניסו כאן.

אני לא נפרדת בלב כבד מישראבלוג כי זה סופו של כל דבר (או בלון), גם פייסבוק ימות בסוף בדיוק כמו המסנג'ר, אייסיקיו וישראבלוג.

אני בנקודת מפנה בחיים שלי תמיד, החיים הם לא משהו רציף, הם לא משהו עקבי, רגע אחד אוהבים משהו מסוים רגע אחד הוא נגמר ועוברים לדבר הבא.

תודה שהיית פה בשבילי בכל הרגעים שהייתי צריכה וגם ברגעים שלא, להתראות ישראבלוג.

איילת.

 

נ.ב.

אנשים כתבו לי תגובות נאצה ממש הזויות בבלוג, שמחה שהיום אנשים עושים את זה מאחורי הגב שלי ולא בפנים שלי. חלקם בכל אופן.

 

נ.ב.2

תודה לכל ה897 אנשים שעשו לי לייק - אה - הצטרפו לי לטבעת אנימה! אולי אני לא תמיד רואה אנימה, אבל תמיד ישאר לזה מקום חם בלב שלי. (במקרה עכשיו רואה, אבל זה לא תמיד המצב)

בלעדיכם החיים שלי היו פשוט מאוד ריקים, אפשר לומר שלהיות טבעת מספר 5 בגודלה בישראבלוג שינה את חיי בצורה דרמטית. או שלא.

קיצר ביי.

נכתב על ידי איילת~ (: , 12/12/2017 22:19  
הקטע משוייך לנושא החם: סוגרים את ישרא-בלוג
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-11/11/2022 10:00
 





57,962
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיילת~ (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איילת~ (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)