לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שואפת לשלמות

אני רוצה ליהיות במשקל 40 בערך, מי שהיא אנטי אנה שלא תיכנס כי מה שאני רוצה זה ליהיות רזה ושלא יפריעו לי

כינוי:  שמנעעע

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008


יש לי הרגשה מוזרה.... אני מבולבלת ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי,

אני עכשיו בבית ספר חדש, מוזר לי..אבל די התרגלתי

אני מכירה שם כמעט את כולם, אבל אני מרגישה לבד,

יש לי הרבה חברות והרבה ידידים, אבל בכל זאת אני מרגישה שאני כל הזמן לבד

אין לי מושג למה...

אוף אני כזאת סתומה

אני רוצה אותו, והוא אותי, אבל שהוא אומר לי שהוא רוצה אותי אני אומרת לא, למה?!

מצד אחד אני רוצה אותו שוב, מצד שני היינו כב כמה פעמים ואף פעם זה לא הלך

אבל אני כל פעם רוצה אותו מחדש, וזה כבר משפיל...

כל פעם שהוא רצה אותי אני הסכמתי!

לפחות פעם ראשונה שאני אומרת לא.... אבל עכשיו אני בדיכאון כזה,

אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש שלי, אני ממש רוצה לחזור, אבל מצד שני כבר נימאס לי ממנו

אין לי מושג מה לעשות..

בקשר למשקל אני מאושרת, אני בדרך למטה, אני שוקלת 48.2

עוד מעט אני מגיעה כבר לספר הזה 45!

נכתב על ידי שמנעעע , 6/9/2008 23:15  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמנעעע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמנעעע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)