לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים יפים=] חייכו!


תראו אני בדרך כלל לא אחת שכותבת בלוגים אבל פשוט אין לי מי לשתף בכל מה שקורה לי בחיים (יותר נכון מישהו נייטרלי שלא מכיר אותי) אז זה הבלוג שלי וכל מה שיהיה בו יהיה על חיי ומה שקורה בהם...

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 340256751  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם את מקבלת תגובות נאצה? אם כן, באיזו תדירות?
וואי נפלתי על שאלון של ותיקים בבלוגים...

מה דעתך על תגובות נאצה?
פויה.

האם את מגיבה בעצמך תגובות נאצה? מדוע?
כן! מוות לפרחות!

מה לדעתך צריך לעשות עם תגובות הנאצה? למחוק אותם, לענות להם או להתעלם מהם?
תלוי...אם זה על מוות לפרחות אז להשאיר.

האם אי פעם סגרת בלוג בגלל תגובות הנאצה שהיו בו?
לא

מה לדעתך ניתן לעשות בנידון?
100 מלקות.

האם אי פעם פתחו בלוג נאצה נגדך או כתבו פוסט נגדך?
חחחח לא...אבוי לאדם שיעשה זאת.

איפה לדעתך עובר גבול הטעם הטוב, בין תגובה שהיא ביקורת בונה לתגובת נאצה?
כשזה נהיה טעם מר?

האם לדעתך תגובת נאצה היא סוג של הוצאת דיבה (האסורה על פי החוק)?
כע נבלות.

נכתב על ידי , 30/6/2006 01:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



964
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליטלוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליטלוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)